zapiśnik słówkowy

Zapiśnik to druga część mojej wymianki z Sabinką z Malachitowej Łąki.
Miał być podobny do książeczki z pierwszymi słowami Jasia:)

Ale Sabinka ma już trójeczkę urwisów,
więc musiałam pogłówkować, jaką wersję zapiśnika zrobić?
Wymyśliłam książeczkę podzieloną na trzy części – każda w innym kolorze,
a na okładce umieściłam ilustracje dzieci – po jednej dla każdego;),
wytuszowane na brzegach w kolorach pasujących do kratki w środku.

DSC_1744

DSC_1724

Na stronach tytułowych każdej części znajdują się okienka
na zdjęcia dzieci (dla przykładu wrzuciłam fotkę Jasia):

DSC_1734

DSC_1729 
Mam nadzieję, Sabinko, że zapiśnik będzie Wam dobrze służył:)

Jeszcze raz dziękuję za cudeńka, które dla mnie przygotowałaś:***
Zajrzyjcie koniecznie do Sabinki, bo można u niej zobaczyć
naprawdę wiele wspaniałych rzeczy:)

Pozdrawiam wszystkich ciepło i dziękuję za komentarze!

12 komentarzy:

  1. Jejku jaki sliczny! i te zdjecia dzieci na okladce, sa takie urocze:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny :) A te obrazki dzieci są cudne :)
    Wspaniały prezent przygotowałaś! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu super to wymyśliłaś! Kolorowy i słodki. Te obrazki bardzo mi się podobają, to kolorowy wydruk? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiśnik już w obrotach..słówka, powiedzonka, dialogi...to bezcenne..a jakże miło jest mi zapisywać je w takiej cudnej pamiątce...Duży buziak Ci za to!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ANULA ROBISZ CUDEŃKA,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! NO i w ogóle bardzo fajny pomysł.. chyba zgapię.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie :) sama robisz tak cudne rzeczy? zapraszam do mnie tez tworze hand made ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, wesołe kolory, śliczne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło i pomysł i wykonanie, kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra sprawa i jak pięknie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie, co zajrzeć, to znajduje się jakiś fajny pomysł:) Piękny zapiśnik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)