jabłuszka.. tu i tam

Muszę przyznać, że odkrywam coraz więcej
przyjemności z blogowania, aż żałuję, że tak późno;)
Najpierw candy i radość, że mogłam komuś sprawić przyjemność,
a teraz “jabłuszkowa” wymianka z Sabik z Malachitowej Łąki:)

Oszalałam z radości, kiedy zobaczyłam te jabłuszkowe piękności.
Chwalę się więc szybciutko i jeszcze raz ślicznie dziękuję, Sabinko:)

DSC_1720 
A Jaś dostał prześlicznego dinozaura, z którym się nie rozstaje:)

DSC_1714

Ja przygotowałam dla Sabinki jabłuszkowo-babeczkowy komplet,
czyli przepiśnik i pudełko na przepisy.

I jeszcze coś dla dzieciaczków.. pokażę jutro;)

DSC_1697

sabik

sabik1

8 komentarzy:

  1. Wszystko jest piękne - mogę tylko pozazdrościć takiej wymianki ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Bardzo udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetyczne te jabłuszkowe podstawki, a przepisnik piękny. Nic dziwnego, że obie jesteście zadowolone. Ja też chcę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna wymianka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie, cudownymi rzeczami się wymieniłyście! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka, piękne prace przygotowałyście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna wymianka a dinuś rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że się cieszę i to ogromnie! Jakże miło jest się wymienić dziełkami naszych rączek...scrapowe cudeńka chodzę i podziwiam...I bardzo mi miło, że jabłuszka Ci służą i się podobają:-) Prezencik dla Jasia taki maleńki, a przyniósł mu tyle radości-uśmiech to jest podstawa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)