mini album dla Hani

Witajcie po dłuższej nieobecności. Mam nadzieję, że już niebawem
uda mi się nadrobić wszystkie zaległości, także u Was:)

A na razie pokażę albumik zrobiony dla koleżanki, która potrzebowała
jakiś mały drobiazg dla dwuletniej dziewczynki… na już;)
Czasu niewiele, ale papier słodki dziewczęcy w zasadzie pokroił się sam.
Do tego trochę przeszyć, sznurek, guziki, różowe dodatki, glossy accents
i… było na już;)

DSC_1651

DSC_1632

DSC_1635

DSC_1637

Mam jeszcze trochę zaległości, choć nie wszystkie mogę na razie pokazać..
Czekam, aż trafią w ręce adresatów:)

15 komentarzy:

  1. Jak fajnie mieć Cię za koleżankę. Na szybko?!?! Cudny album!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... piękny!! Śliczne kolorki! Fajowe są takie drobiażdżki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze słodziak ;-0
    Pozdrowionka
    Arleta Manuszak
    arleta@manuszak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album :) Słodki i radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju jeju..napatrzeć się nie mogę..Anulka Ty Zdolna Kobieto!!:-))i nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest...nie wierzę,że na już ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny, różowiutki, słodki ! Bardzo mi się podoba! U mnie ostatnio dużo pomysłów ;-) ... ale brak czasu na realizację ...

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny, taki słodki :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slodziutki albumik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)