pierwsze słowa

Przygotowałam książeczkę z pierwszymi słowami Jasia.
Taki mały sympatyczny drobiazg ku pamięci. Miło będzie powspominać;)

Książeczka podzielona jest na dwa rozdziały – pojedyncze słowa i dialogi.
A wszystkie “cytaty” są oznaczone wiekiem Jaśka:)

DSC_1501

DSC_1504

DSC_1481 

DSC_1484


A przykładowe wpisy wyglądają tak:

DSC_1489

DSC_1486

DSC_1496

DSC_1491

DSC_1492

DSC_1494

Od początku wiedziałam, że muszą przemycić tu chociaż odrobinę
czerwonych groszków (które zresztą uwielbiam w pracach dziecięcych:).
Jest więc czerwony papier z ILS i czerwona tasiemka w kropy.

Książeczkę zgłaszam na wyzwanie "Kropka w kropkę" w Galerii Rae.

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was ilością zdjęć;)
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie przesympatyczne komentarze do bucików!

24 komentarze:

  1. świetna pamiątka i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki wspaniały pomysł,a Jasiu slicznie wymawia słówka,małe dzieci tak uroczo mówią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko idą w niepamięć takie śmieszne historyjki bądź poszczególne słowa dziecka. Świetny pomysł na taki "pamiętnik" :) Bardzo podoba mi się Twoje staranne i dokładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, żałuję że do tej pory tak rzadko do Ciebie zaglądałam!! Właśnie nadrobiłam zaległości - cuuuudownie tworzysz!!!
    Świetna pamiątka, sama za takową się zabieram! Możesz mi powiedzieć, co to za czcionka - idealnie komponuję się z precyzyjnie wykonaną całością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Wasze komentarze:)
    Witam Elwira-k! Muszę przyznać, że sama też długo się zbierałam:) Czcionka nazywa się SWEETY - czyż nie jest sweety do takich prac?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna książeczka wykonana z dbałością o każdy szczegół:) Dzięki niej będzie co wspominać..:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodka ta książeczka. Jestem zauroczona, brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna praca oraz niesamowicie cenna pamiątka :) ślicznie wkomponowałaś groszki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł, przecudne wykonanie i uroczy maluch!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł i wykonanie - Jasiu będzie miał niezwykłą pamiątkę z dzieciństwa:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł, żałuję, że nie zapisywałam tych dziecięcych słówek, potem większość się zapomina, albumik super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna pamiątka i jaka pięnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam po wyróżnienie :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja pomysły :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że pomysł wspaniały, bo z czasem słowa ulecą, pamięć zawodzi, a tu doskonale wszystko będzie utrwalone. Bardzo, bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jeszcze o czcionce... Poszukiwałam ciekawą czcionkę do przepiśnika i okazuje się, że tę tutaj też mam, ale nigdy jej nie używałam, bo nawet nie podejrzewałam, że może wyglądać tak atrakcyjnie ;) Teraz inaczej na nią spojrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przewspaniały album! Uśmiałam się czytając co mały Jasiu wygadywał:) Wspaniała pamiątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł i wspaniała pamiątka.:)
    Zabawne słówka czy dialogi dzieciaczków przekazywane, czasem nawet pokoleniami, mogą się gdzieś zatrzeć, zapomnieć..a w przypadku Jasia i albumu dla Niego nie ma mowy, że się o czymkolwiek zapomni.;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kapitalny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za odwiedziny :) Świetny pomysł, u mnie na warsztacie też słówka niespełna 3 letniej Zuzi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, wspaniałe wykonanie, będzie super pamiątka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tym zapiśniku do słówek...:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)