candy-kulisy

Dziewczyny zadowolone, pochwaliły się już na swoich blogach,
więc i ja zdradzę kulisy mojego candy. Niespodzianki były oczywiście
bardzo kolorowe, a do ich wykonania zainspirowały mnie cudowne
kubeczki, które wyglądają jak oscrapowane;)

Dobrałam papiery (nieźle mi się fartnęło, prawda?)
i do każdej z dziewczyn powędrował zestaw: kubek, notes i pudełko
(jak dla mnie wszystko do kuchennego wykorzystania:)

DSC_1657

DSC_1627

DSC_1644

Hmmm… już myślę o kolejnych słodkościach;)
Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Jejku! Nie potrzebnie pokazywałaś.. Jeszcze bardziej żałuję,że nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne zestawy:)tylko pozazdroscic dziewczyna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe...i te kolorki,i te wzorki...cudeńko...szczęściary z tych dziewczyn!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe cacuszka...teraz zazdroszczę jeszcze bardziej! :P Wszystko jest cudowne i bardzo przydatne :) Świetne prezenty!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuje :) herbata w tym kubku smakuje wybornie ,a notesiku juz zagoscil pierwszy przepis :)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szczęściary z dziewczyn :) Komplety wspaniałe i wszystko tak idealnie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Farciary nie ma co..Anulka toż to bombonierki a nie cukierki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prezenty.
    A dopasowanie wzorów mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz dopiero żałuję, że to nie ja zostałam wylosowana :(
    Prześlicznie wszystko dopasowane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)