GOscrap DT Call

Kochane Babeczki, dziękuję za wpisy pod albumami
i słowa otuchy w sprawie ospy:) Duże buziaki - wirtualne, więc nie zaraźliwe:*



Dziś post ogłoszeniowy:)
Muszę się Wam pochwalić, że zostałam Letnią Projektantką GOscrap
i już niedługo będę tworzyć w towarzystwie fantastycznych
Dziewczyn z DT GOscrap:)



Mam nadzieję, że będzie gorąco;)
Już ostrzę nożyczki na kolorowe goscrapowe papierki!


To jeszcze jedno ogłoszenie:)… czekam jeszcze na 5 osóbek,
które zechcą dołączyć do grona moich obserwatorów.

A wtedy...hmm hmm - świętuję okrągłą 3setkę i ogłaszam CANDY
...już niedługo?;)

15 komentarzy:

  1. gratuluję! z przyjemnością dołączyłam do obserwatorów i zapraszam Cię na moje cukierki;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wieści-GRATULUJĘ!!!

    Aniu, jak ogłosisz Candy, to dopisze się 300 a nie 3 osoby, buziaki.
    e.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, Kochana, aż tak się nie rozpędzajmy;) chociaż przyznaję, było by miło:)

      Usuń
  3. Gratuluję serdecznie i już nie mogę się doczekać Twoich go-scrapowych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. my też się cieszymy i nie możemy się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :D i czekam na tworki spod gorących nożyczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowego DT, Twoje prace podziwiam w różnych miejscach, więc z miłą chęcią dołączę do grona obserwatorów jako 300. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super!! gratuluję:)))
    dołączam się też, żeby było więcej niż 300:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Och och...candy będzie...mniammmmm!!:-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sama nie wiem, czy ja nie byłam Twoim Obserwatorem...???;-))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)