dwie wiadomości

Kochani, mam dziś dwie wiadomości – dobrą i złą.
Od której zacząć?… szklanka jest dla mnie zawsze
do połowy pełna, więc zaczynam od dobrej…

Dziś dołączyła CarmenAlice – 300 obserwatorka,
którą z radością witam i zgodnie z zapowiedzią – świętuję!
Już wczoraj było pieczenie ciasteczek owsianych,
a dziś juz tylko przyjemność zajadania
w okolicznościach balkonowej przyrody;)

BALKON1

I w tym miejscu miał się pojawić przepis na ciasteczka,
o który pytało mailowo kilka osób po urodzinach Jaśka.
Niestety wcięło mi pisanego po północy posta i muszę spisywać od nowa.
Co prawda zdarza mi sie to dopiero drugi raz, ale zastanawiam się,
czy Wam również giną nieopublikowane posty?

Acha, gdyby ktoś pytał - to jeszcze nie była ta zła wiadomość…
Niestety zaczynam kolekcjonować plamki na ciele. Ospa w natarciu:(
A już naiwnie myślałam, że mnie nie dopadnie..

Tak czy siak, jutro wieczorem wrzucę przepis i szczegóły candy.
A teraz zmykam pooglądać się u lustrze;)

23 komentarze:

  1. Kusicielka!!!!
    A przepis na ciasteczka owsiane (jak go znajdziesz :D) z chęcią wyróbuję i podzielę się swoim :)

    A ospy nie lubimy....oby Ci łagodnie przeszła :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka życzę, a zdjęcia cusne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) Czekam na przepis :)) Życzę zdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chętnie skorzystam z przepisu:)
    a tymczasem zdrówka życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu dużo zdrówka - jeśli to ospa ...

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie zgłoś się do lekarza, dostaniesz antybiotyk hamujący rozwój wirusa, i powie Ci, które przeciwbólowe możesz stosować bo nie można wszystkich(a ja nie pamiętam co mi przepisano:/), no i przede wszystkim nie drap się (wiem co czujesz i będzie pewnie jeszcze gorzej ale pod żadnym pozorem się nie drap). Jeśli będziesz miała jakieś pytania to pytaj postaram się odpowiedzieć z własnego doświadczenia w końcu przechodziłam to niedawno:)
    Duuużo zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betki, Heviran miałam już przygotowany od kilku dni. Mam nadzieję, że pomoże... najgorzej z tym drapaniem;)

      Usuń
  7. Pomijając smakowite ciasteczka,zachwyciły mnie zdjęcia...piękne!!! Aniu..uciekaj do lekarza, z ospą w dorosłym wieku nie ma żartów ....życzę szybkiego powrotu do zdrowia i posyłam całusy :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak koniecznie nie drap bo mi pozostawały blizny :( buuu
    A przepis na ciasteczka koniecznie poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuuu.... no to ja trzymam kciuki, żeby ospa przeszła szybko i bezboleśnie... yy.. bez swędzenia... ;) Trzymaj się ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania hi hi nie moglam sie oprzec i sie posmialam :) muchomorku :D szczerze wspolczuje

    na candy czekam z utesknieniem... :P

    pozdrawiam i zdrowka zycze

    przepis tez chetnie przygarne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no no, ale Ci się na żarty zebrało;) przepis już dzisiaj:)

      Usuń
  11. Piękne, smakowite i klimatyczne zdjęcie :)
    I jak wszyscy życzę dużo zdrówka, ospa w końcu minie ... na szczęście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, w takim razie życzę Ci szybkiego powrotu do normalności.
    I czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DO lekarza marsz!!

    Na ciasteczka czekamy oczywiście, ale najpierw niech CIę służba zdrowia poogląda:-)
    paa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko, to te ciacha, które kiedyś do Was trafiły:) tylko nie pamiętam, czy wysyłałam Ci przepis? Buziaczki!

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia :) w sam raz na inspirację do jakiegoś wyzwania kartkowego :) Oby Cię nie wysypało, jak te ciasteczka bakaliami... Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł:) Dzisiaj dodałam zdjęcie do konkursu Werandy:)
      Dzięki za życzenia zdrówka:*

      Usuń
  15. Dziewczyny, wszystkie jesteście kochane! Dziękuję:***
    Na szczęście nie wyglądam jak muchomor (na razie?), po kilka kropek na szyi, za uszami, na plecach i brzuchu. Zobaczymy, co z tego wyniknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie czekaj co wyniknie tylko do lekarza i to szybko, dostaniesz co trzeba i w domu siedź i uważaj byś się nie przeziębiła:*

      Usuń
    2. ospa nie stwierdzona, plamki poznikały - sama już nie wiem, alergia?

      Usuń
    3. ooo no to o tyle dobrze, kąpałaś się może w jeziorze??

      Usuń
    4. niee, zaczynam już głupieć... jedyne, co mi przychodzi do głowy to potówki;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)