kolorowo mi;)

Cieszę się dziś ogromnie - dostałam wymiankową przesyłkę
od koralikowej Beatki – zajrzyjcie do Niej koniecznie, bo tworzy
małe biżuteryjne cudeńka:)

Zaraz pokażę wspaniałości, które dostałam od Beatki,
ale najpierw kilka zdjęć jednej części mojej wymianki.

Przygotowałam wesoły kolorowy przepiśnik
z duuużą ilością przeszyć i w dość nietypowym formacie,
bo zależało mi na tym, aby podzielić go na kilka części,
aby przepisu na ciasto nie szukać między obiadami;)

sweet2

sweet1

sweet4

sweet7

sweet5

sweet8

sweet6

A teraz prezentuję, śmiało mogę powiedzieć, arcydzieła Beatki,
czyli sutaszową bransoletkę i wisiorek do kompletu.
Całość jest wspaniała, w moich ulubionych kolorkach:)
Ach, wciąż oglądam, dotykam i przymierzam – cudeńka po prostu!

DSC_2016 
Przy okazji przekonałam się, że robienie fotek biżuterii,
która odbija światło to wcale nie taka prosta sprawa.
Papier jest zdecydowanie wdzięczniejszym modelem;)

Beatko kochana, nie znajduję słów… bransoletka i wisiorek są przepiękne:)
Bardzo bardzo Ci dziękuję za wspaniałą wymiankę:*****

Pozdrawiam!

I jeszcze PS. Zmieniłam swoje zdjęcie profilowe,
ale to wciąż ja, tylko bardziej aktualna.

A jutro zobaczymy się jeszcze w innym miejscu:)
A kto pierwszy znajdzie to miejsce i napisze do mnie maila na adres
anula.handmade@gmail.com otrzyma ode mnie niespodziankę:)
Do zobaczenia!

19 komentarzy:

  1. Koralikowa Beatka jest bardzo zdolna :)
    Zapiśnik jest zakomity!
    Nowe zdjęcie bardzo ładne :)
    Oj nie mam pomysłu gdzie będzie Cię można spotkać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przepiśnik! Biżuteria tez świetna! Hmm co do miejsca to nie mam zieeelonego pojęcia;):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nad tym miejscem to pokombinuje,a nóż mi się uda :) A ty kochana,jaka piękna jesteś !!! cudne zdjęcie.No,a przepiśnik...mrrr...kolorki cudne i świetny pomysł z przekładkami :) Aj,jak ja lubię tu zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to zwykle u Ciebie, bajecznie i kolorowo! Piękne zdjęcie! Gdzie Ty możesz jutro być, hmm... nie wiem :)Wiem tyle, że kusisz tą temniczą sprawą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiśnik jest bajeczny !
    Biżuteria miodzio ,a co do miejsca może gościnne projektowanie albo weekendowe na którymś z firmowych blogów lub wyzwaniowych ;)?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rydia, brawo, dobry kierunek:) Pytanie tylko - gdzie?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Jest uroczy:) Taki kolorowy i radosny:))

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja wreszcie moge sie pojawic po uspieniu moich chlopakow- coz dodac - ciesze sie,ze kompleick sie podoba. jak patrze na zdjecie to bardzo Ci bedzie pasowal :)

    a co do tworkow jakie ja dostalam to tylko na kolana i dziekowac i dziekowac bo wymianka super, cuda dostalam, w pelnym tego slow aznaczeniu i tez macam i macam caly czas :0

    a napewno bedziesz u mnie na blogu bo bede wklejac zdjecia z tej cudownej wymianki :) ale gdzie jeszcze? hmmm nie wiem :( ale niespodzianke od Ciebie dostac moglabym zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiśnik wspaniały, biżuteria piękna. Zauważyłam, że zmieniłaś zdjęcie profilowe, ślicznie wyglądasz:-) I mam nadzieję, że to ja jutro jako pierwsza wyślę do Ciebie maila:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały mix kolorów, piękny!

    Aniu, od razu zauważyłam nowe zdjęcie, bardzo fajnie i sympatycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu gratuluję! Już wysłałam mail:) Piękny komplet prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Iza! Twój mail był pierwszy:)
      W poniedziałek poleci do Ciebie niespodzianka:)

      A wszystkich zapraszam na romantyczny-ils.blogspot.com:)))

      Usuń
  11. Ja również serdecznie gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu to w takim razie się spóźniłam z moim mailem :( No trudno ;)
    Przepiśnik wspaniały, ja bym nic w nim nie pisała żeby zawsze mieć taki nowy i pachnący ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Kochana! Baaardzo się cieszę!:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaka ładna Anulka:-))
    Przepiśnik cudaśny!!
    Fotografujesz ślicznie...
    a Ty też będziesz mieć niespodziankę moja Droga ...pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny ten przepiśnik, nie wspomnę już o biżutkach mojej Beatki...całkiem przypadkiem dziś do Ciebie trafiłam a tu proszę przepiśnik który widziałam u Beatki...fajnie że znalazłam się u Ciebie bo robisz cuda!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)