folder na płyty cd

Wczorajsza zagadka rozwiązana:)
Pierwsza na blogu Romantycznym ILS “znalazła” mnie ArtIs
i do Niej poleci moja niespodzianka. Gratuluję Iza:)

Bardzo się cieszę z zaproszenia i możliwości pokazania
swoich prac jako Bohater Romantyczny.
To dla mnie duże wyróżnienie! Dziękuję Dziewczyny:*

A teraz druga część mojej wymianki z Beatką
- folder na płyty cd wykonany z papierów ILS.
Będą tam umieszczone płyty z filmikami z dzieciństwa
dzieciaczków Beaty:)

folder1

folder2

folder3

folder4 
Beatko, jeszcze raz dziękuję za cudowną wymiankę:*

Zapraszam już jutro do oglądania
moich nowych prac na Romantycznym ILS.

Pozdrawiam ciepło:)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Wyróżnienie jak najbardziej Ci się należy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kolory :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Album jest prześliczny! Ta ilość kolorów... mmmmiodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tak myślę,że jakiekolwiek papiery by Ci dać to i tak stworzysz coś niesamowicie subtelnego i romantycznego :)) piękny folder,Beata to ma szczęście :)) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!!! Rzeczywiście cudnie wykorzystałaś te kolory:))

    OdpowiedzUsuń
  6. folder jest przepiękny,aj wszystkie Twoje prace Aniu:) Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. potwierdzam -cudowny i tak misternie wykonany,ze ja stale jestem pod wrazeniem:) jeszcze raz dziekuje Aniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)