tort urodzinowy

Zapraszam na słodkie popołudnie
z kawałkiem tortu urodzinowego!

Tort miałam już okazję przygotowywać ponad rok temu
dla pewnej 6-latki, teraz “upiekłam” aż dwa dla 12-latki;)
Kwiaty zwijane ręcznie z grubego brystolu - trudno było
uformować, ale za to efekt końcowy (przyznam nieskromnie;)
baaardzo mi się podoba.

I przy takim torcie nie trzeba liczyć kalorii…
chociaż zależy, co jest ukryte w środku;)

tort2

tort3

tort6

tort7

tort9

tort8


Urodzinowe torty zgłaszam na wyzwanie “Urodziny” w scrap-market.

Pozdrawiam serdecznie:)

33 komentarze:

  1. o rany ale pomysl super a wykonanie jak zawsze pierwsza klasa ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe i bardzo pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko,jaki słodki !!! ale się musiałaś napracować,podziwiam cierpliwość i dokładność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam już kiedyś Twój poprzedni torcik.:)
    Te mają fantastyczne kolory, a różyczki to takie wisienki na torcie - w przenośni i dosłownie.:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. torty smakowite, a te różyczki !:) łoł idealne !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają jakby je cukiernik zorbił! Cudne różyczki :) Torty wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście jak zrobione przez cukiernika!!! Śliczne i do tego smakowite, no i co najważniejsze - 0 kalorii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow, extra:-) ja na małym zdjęciu to myślałam, że to faktycznie taki tort do zjedzenia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ależ piękne są oba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, trochę za wcześnie na take słodkości:]
    Idealny

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjne. Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaa!!! Jak to przesłodko wygląda!!
    Uroczy torcik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pozostaje mi nic innego.. tylko WOW!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmmmm...aż mam ochotę na taki torcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Te różyczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. POWALAJĄCE!!!;-) Szałowe ... kolorowe... wiosnę zwiastują ( OBY!!! ) ..wydałam głośny zachwyt ;-) Aż małż zapytał co się stało :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysł! i jakie piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam cierpliwość i precyzyjne wykonanie! Jest doskonały!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne torciki i w takich wiosennych kolorach się kobieto napracowałaś podziwiam z zachwytem

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne:) jak bede miala okazje zamowie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu. Jak zawsze przepięknie. Aż mam ochotę schrupać ten torcik. Podziwiam bo kiedyś tez robiłam i wiem jaka to żmudna praca a tym bardziej jeśli zdecydowałaś się na "zakręcone" kwiaty. A te pastelowe kolory cieplutko nastrajają przy tej zimowej aurze.
    Pozdrawiam
    Arleta Manuszak
    arleta.manuszak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny torcik, aż by się chciało mieć znowu 12 lat

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny tort i doprawdy wspaniałe róże:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne i przesmaczne! Wspaniałe po prostu:) Podziwiam Twoją cierpliwość i precyzyjność :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńko!!!
    Od pewnego czasu zaglądam tutaj i pozwoliłam sobie wykorzystać pomysł tortu na zaproszenia urodzinowe:)
    POZDRAWIAM
    kikiferst

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczny ten torcik!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny torcik!!! Czy dobrze się domyślam, że kawałezki zrobione są z opakować po serku pleśniowym?

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny torcik ;) a masz może szablon na taki jeden kawałek?

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie szukjam przepisu na taki torcik - możesz mi może pomóc??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)