mini-album w pudełku

Przygotowałam albumik dla małej dziewczynki
- prezent od ojca chrzestnego:)

Podwójne karty w kolorze ecru do wklejania zdjęć -
w środku każdej schowałam kolorowe tagi na opisy,
a na końcu dodałam kilka kartek na pamiątkowe zapiski
i kieszonkę na płytę cd.

pud

pud01

pud02

pud03

Do kompletu powstało pudełko na albumik
i kilka innych pamiątkowych drobiazgów.

pud04 
Krótko, bo czas mnie goni, a tu już prawie koniec tygodnia.
Ale gorąco pozdrawiam wszystkich zaglądających:)

24 komentarze:

  1. śliczny komplet!:)
    pracowałam z tą kolekcją papierów i wiem,że to czysta przyjemność:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny albumik :) Małe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki boskie :) Bardzo podoba mi się ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorowy kompecik! Wszystko idealne! Szkoda, że ja nadal nie mogę znaleźć dobrego światła do zdjęć. Twoje wychodzą rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no ty umiesz czarowac normalnie- przeciez to nierealne zeby zrobic takie rzeczy i to wlasnymi rekoma :) ja jestem pod wielkim wrazeniem jak zawsze... wszystko tak bajecznie kolorowe i dopracowane w kazdym szczegoliku. no szok... szczeke za chwile pozbieram :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie to zrobiłaś jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny komplecik, pomysłowy, dopracowany w ślicznych kolorkach ... CUDO !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze! Ale jest śliczny!! A ja się nie umiem do albumów zabrać... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ale miodzio :) Jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjęcia robisz swoim pracom,ja czatuję na każdy promyk słońca i wtedy cykam :) albumik piękny,delikatny ale zarazem taki radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny i dopracowany w każdym calu komplecik ,jestem pod ogromnym wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoneczny, energetyczny, radosny album.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)