dla malutkiej dziewczynki

Tym razem pudełeczko w kolorze:)
…z maleńką zawartością powędrowało pocztą do Rodziców
nowonarodzonej dziewczynki. Ciekawa jestem, czy dotarło?;)

Wyobraźcie sobie, że góra pudełka ozdobiona jest papierem
świątecznym Christmas – Candy z firmy Memory Keepers
– idealnie mi podpasował z dołem z Galerii Rae!

Kwiat zrobiłam ręcznie z satynowej tasiemki,
buciki szydełkowe Mamy:* nieco przeze mnie przerobione
przez dodanie kwiatków i guzików:)

DSC_2113

DSC_2108

DSC_2116

Dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego pudełka,
mobilizują mnie do delikatnych monochromatycznych prac:)

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Kolejne przesliczne pudeleczko:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są piękne :) A ten kwiatuszek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana.. to pudełeczko jest prześliczne.. Papier rzeczywiście idealnie się połączył.. :)
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pudełeczko....ja też często używam papierów świątecznych do innych celów:)- nie ma to jak nasze twórcze umysły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pudełeczko i gratulacje również dla Mamy za szydełkowe cudności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)