pudełko w bieli

Małe pudełeczko z białą cieplutką zawartością
na Chrzest lub po prostu jako upominek z okazji narodzin.

Pudełko oklejone jest papierem z delikatnym wzorem w kolorze
złamanej bieli. Do tego odrobina przeszyć, dwa ręcznie robione kwiaty
w kolorze szampana;), których brzegi pociągnęłam płynnym brokatem,
trochę białych wycinanek podklejonych kosteczkami 3D
i kryształkowy ćwiek ze scrap.com.pl.

Chciałam, aby całość była bardzo bardzo niewinna…

DSC_1983

DSC_1986

DSC_1977

W środku białe robione ręcznie na drutach buciki,
które dodatkowo obszyłam bawełnianą koronką.

DSC_1974 
Lubię takie słodziaki:)

Całość utrzymana w różnych odcieniach bieli, więc jeśli
ciemniejsze kropeczki mnie nie dyskwalifikują cały komplecik
zgłaszam na wyzwanie z Rydią w Kreatywnym Polu.

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie
przesympatyczne komentarze:)

26 komentarzy:

  1. Śliczny!! Bardzo delikatny i niewinny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne pudeleczko:))i przesliczne buciki:))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę różnorakich talentów i podziwiam. Z pudełkiem bym sobie poradziła, ale buciki przerosłyby mnie całkowicie.Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło "niewinnie" ale przede wszystkim bardzo elegancko! Piękne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudeńko,zarówno pudełeczko jak i buciki..sama robiłaś?niesamowite...całość jest przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze buciki i piękne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anulka, to jest dokładnie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudooooooooooooooooo!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne te buciki!!! Padłam z wrażenia. Są tak słodkie i delikatne, że też bym takie chciała mieć czy umieć zrobić. No cudo! Pudełeczko również urocze, a te Twoje kwiaty od jakiegoś czasu już mnie zachwyciły. Co Ty jeszcze kryjesz w sobie?? :))Talentów moc...

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu pomyślałam o wyzwaniu z Kreatywnego Pola ;-) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam bardzo:)
    Buciki są robione przez największą dla mnie specjalistkę - moją Mamę:* Ja tylko je skromnie ozdobiłam:)

    W końcu musiałam po kimś odziedziczyć zamiłowanie do rękodzieła, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  12. O raju Anula!!!!W życiu nie widziałam takiego słodzieńkiego prezenciku narodzinowego!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Brak mi słów!! TO JEST CUDOWNE!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ to piękne! Aniu - mistrzostwo - za buciki podziwiam :) Całość wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplet! Jeśli chodzi o buciki to brak mi słów!:) Urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne i delikatne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńka :) Dziękuję za zgłoszenie i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam serdecznie,
    Rydia DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)