radość wielka:)

Już GO mam:))) Tralalala….

Design z różowymi wstawkami nie powalił mnie na kolana,
ale porównując z Cuttlebug’iem, powiem tylko – jest moc!
Jeśli ktoś ma wątpliwości przed zakupem i nie wie, na którą maszynkę
się zdecydować to zdecydowanie polecam BigShot’a.
Przede wszystkim jest bardziej stabilny i lepiej radzi sobie z wycinaniem.
Jedynym mankament - potrzeba na niego więcej miejsca:(

W przypływie dobrego humoru pokazuję dwie wesołe aniołkowe kartki:)
Aniołki powstały po odkopaniu czerwonej skrzyneczki ze skarbami do dekupażu,
w której znalazłam cieniutki papier z różnymi świątecznymi motywami.
Pewnie jeszcze go wykorzystam:)

DSC_1772

DSC_1774

DSC_1769 
Dziękuję za wszystkie Wasze miłe słowa:)

12 komentarzy:

  1. Przesliczne karteczki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kartki! Urocze Aniołki!:-)
    A BigShota zazdroszczę!;-) Dla mnie to odległe do zrealizowania marzenie...
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki!

    Mogłabyś dać namiar na takiego szybkiego Mikołaja? ;P List pisałaś dwa dni temu, do mikołajek miesiąc, a on już u Ciebie był :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! To ja też poproszę o namiary na tego Mikołaja może dla mnie znajdzie za pazuchą kilka wymarzonych wykrojników. A karteczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaj jest w tym roku szybki :) Ja też mu zaraz dam znać jakie wykrojniki mi się marzą :) Kartka bardzo ładna :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki! Śliczniutkie te aniołki :)
    No a maszyny... hmmm.. no zazdroszczę, zazdroszczę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć :D

    Jeśli tylko masz ochotę, to zapraszam do zabawy:
    http://sikorkawakcji.blogspot.com/2011/11/zabawa.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybka jesteś! Dopiero co pisałaś, że zielony padł...
    Hmmm... mówisz, że BS lepszy? Szkoda, że nie poczekałam z kupnem maszynki jeszcze tydzień, bo mi chyba właśnie tej mocy w Cuttlebug'u brakuje - niektóre wykrojniki mi nie docinają papieru i muszę dokładać warstwy kartonu, żeby zwiększyć nacisk. Ale oszczędność miejsca jest dla mnie bardzo ważna, więc nie narzekam;)

    Kartki śliczne, takie pogodne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki przepiękne :)
    A BSa zazdroszczę :) Niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulka Twój Mikołaj ma niezłe tempo!
    Oczywiście karteczki urocze.
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ten Mikołaj expresowy! Wiedziałam że z BS będziesz zadowolona, ja nie zamieniłabym go na żadną inną maszynkę :) Karteluchy suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  12. o ludziu , jakie one fajowe!!!!:)aż miło na serduchu:)
    ....a o big shocie i innych tego typu maszynkach mogę tylko marzyć.....ech:(....zazdraszczam i życzę wspaniałego, twórczego wykrawania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)