Mikołaj jest blisko..

Pod poprzednim postem pytacie o namiary
na przyspieszonego Mikołaja? Podaję, o tu;)
Może nie będzie to BigShot, ale na pewno coś miłego;)

A dla tych, którzy już zdążyli się zapisać mam jeszcze jedną niespodziankę.
Dzisiaj liczba moich obserwatorów zaokrągliła się do 100-tki!
Ogromnie się cieszę:) tym bardziej, że nie spodziewałam się takiego odzewu.

Dlatego chciałam Wam powiedzieć,
że w sobotę przewiduję dodatkowe losowanie – specjalnie,
tylko i wyłącznie DLA OBSERWATORÓW:)

Na razie buziaki dla wszystkich!
Jeszcze się dzisiaj pojawię:)

4 komentarze:

  1. Anula! Gratuluję Tobie 100 obserwatorów!
    Niedługo będzie ich na pewno o wiele więcej!
    Tworzysz piękne prace, które sporo osób będzie chciało chętnie oglądać!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to dobrze, że jestem jedną z tych (na razie) 102 osób!

    Jeśli masz ochotę, to zapraszam też na moje cuksy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)