zapraszam na CANDY

Wczoraj dostałam wspaniałą przesyłkę od Art Is.
Byłam zaskoczona, oszołomiona i przeszczęśliwa.
Jeszcze raz duża buźka:)

Chciałabym podzielić się z Wami moją radością,
a także podziękować po prostu za to, że jesteście,
co potwierdzacie odwiedzinami i komentarzami.
Wszystkie są dla mnie bardzo ważne.

Z ogromną radością zapraszam wszystkich na
CANDY – NIESPODZIANKĘ:)

candy

Zasady są proste. Niespodzianka trafi do osoby, która:
- napisze komentarz pod tym postem – może coś o sobie, o mnie…
- wklei u siebie banerek wraz z linkiem zwrotnym do mojego bloga

Osoby, które nie posiadają bloga poproszę o podanie e-maila.

…i będzie mi bardzo miło, jeśli dopiszecie się do obserwatorów
(choć nie jest to wymagane:)

Zapisy do 11.11.2011 – prawda, że fajna data?
Losowanie następnego dnia, a niedługo później candy-niespodzianka
trafi w rączki wylosowanej osoby:)

Zapraszam serdecznie!

149 komentarzy:

  1. To ja pierwsza się zapisuję.
    Aniu, wiesz że uwielbiam Twój styl, co tu dużo pisać-buziaki.
    Oczywiście Candyduję
    mz

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Bardzo lubę do Ciebie zaglądać, pięknie wiążesz kokardki, szyjesz i komponujesz swoje prace, najpięniejsze zaproszenia na Chrzest widziałam u Ciebie i Twoje albumiki też bardzo lubię :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tu u Ciebie sympatycznie, chętnie zapiszę się na zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak kolorowo;) podoba mi się ;)
    A Twoje prace uwielbiam ;)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się dopiszę i napiszę, że cieszę się, iż ogłosiłaś candy, bo dzięki temu udało mi się tu trafić i obejrzeć cudowne prace, na pewno zostanę na dłużej! :) A teraz pędzę dodać na blog info o słodkościach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo! Jaka niespodzianka z tym candy:) Uwielbiam Twoje prace, takie dokładne i czyste w każdym kawałku:)
    Ja dopiero niedawno zaczęłam przygodę z papierem. Długa droga przede mną. Fajnie, że są TAKIE właśnie blogi, na które można popatrzeć. A potem.. mobilizowac siebie do lepszej pracy:)
    Pozdrawiam!:)
    A obserwuję już od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anula!
    Twoje prace są niesamowite!
    Jesteś bardzo zdolną Osóbką!
    Z miłą chęcią zapisuje się na candy!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ..Kochana , ja tez sie zapisuje i uwielbiam Twoje scrapowanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że mogłam Ci sprawić radość :) Ja raczej szczęscia mieć nie będę ale próbować warto. Zaglądałam do Ciebie już nie raz, a do obserwatorów jakoś zapomniałam się dopisać ale już jestem :)PS musisz mi poradzić jak wiązać takie piękne kokardy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaglądam często, czasami zostawię słówko i zawsze podziwiam Twoje prace za pomysłowość. Co post to jakaś niepowtarzalna praca. Gratuluję inwencji twórczej i oby tak dalej, bo świetnie inspirujesz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana,wiesz,że uwielbiam Twoje prace,szczególnie nietypowe czasami połączenia kolorystyczne i pięknie zawiązane kokardki (po cichu liczę na kursik),mam nadzieję,że kiedyś na jakimś zlocie się spotkamy i wymienimy informacjami :* na słodkości z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A wczoraj tu byłam ale zapomniałam się wpisać na słodkości :) Z ogromną przyjemnością :) Info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszę się:)
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak i ja się na cukieraski zapisuję.. bo lubię niespodzianki. A niespodzianka od Ciebie na pewno będzie słooooodkaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga.:) Całkiem niedawno odnalazłam w archiwalnych wpisach Twój scrapowy tort - jest rewelacyjny!!:)
    Dopisuję się po Candy.:)
    Pozdrawiam!:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja się zapiszę i spróbuję swojego szczęścia.
    karolla2311@wp.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja do tej pory nie znałam Twojego bloga. Bardzo tu fajnie:) zapisuje się i z niecierpliwością czekam na wyniki
    http://created-by-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się przyłączę;) Jesteś niezwykle uzdolnioną osóbką, tworzysz przepiękne prace!!!;) I co tu dużo pisać jesteś niezwykła!;) No i fajna data losowania;)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością dopisuję się i ja do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką ochotą ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmm niespodzianka brzmi kusząco:)
    Szybciutko się zapisuję i czekam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się jak najbardziej :D
    Do obserwowanych dodaję, bo na prawdę WARTO!
    Buszowałam tu i tam ... i torcik w poście ze stycznia MISTRZOSTWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam podglądać Twoje twory, piękne rzeczy tworzysz :) Chetnie ustawie się w kolejce po niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obejrzałam Twoje prace i jestem oczarowana :))))
    Zapisuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prace, ostatni pomysł z walizeczkami na słodycze - świetny!!! Ustawiam sie w ogonku po candy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasem tu zaglądam... Masz tyle ciekawych pomysłów... oby tak dalej!

    Na candy chętnie się zapisuje i gorąco pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez się ciesze, że tu trafiłam bo sympatycznie u Ciebie :)
    Pozdrawiam i info w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie odkryłam to miejsce
    Bedę yu zaglądać
    I staję też w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  29. Spróbuję i ja swojego szczęścia :) Nagrodą niespodzianką podsycasz ciekawość - po Twoich pracach widać, że z pewnością będzie to coś naprawdę pięknego!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. zapisuję się, może akurat mi się uda. Czekam z niecierpliwością na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jako skorpionik z listopada chętnie się zapisuję
    ewjonow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. A się zapisuję i przez przypadek mieszkam na takowej ulicy:) 11 Listopada:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z ogromną przyjemnością się zapisuję:-) Jestem niezwykle ciekawa, jaką niespodziankę przygotowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tworzysz cudne prace więc z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się w kolejce po niespodziankę, pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Robisz cudne rzeczy .... ja niestety nie ma takiego talentu od Boga .... uwielbiam niespodzianki wiec i ja ustawiam sie w kolejke do szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten cukierkowy banerek tak zachęca, że aż ślinka leci na tą niespodziankę
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłam tu przypadkiem- zauważyłam info o candy na blogu koleżanki. Jeśli pozwolisz to zostanę na trochę.Obejrzałam Twoje prace i... będę podglądać często i z przyjemnością. A candy kusi mnie okropnie- fajnie byłoby wygrać( tym bardziej w urodziny)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trafiłam na Twój blog przypadkiem (nie, wcale nie zachęcona wieściami o cukierkach ;-), ale tak mi się spodobało, że zostaję na dłużej. I oczywiście piszę się na niespodziankę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Also I sign up for these fine candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Takiego kolorowego muffinka zjadłaby cała moja rodzinka.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się i zapraszam do siebie
    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. niespodzianki są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  45. http://unicornsintheair.pinger.pl/m/8491890 - proszę, wpis! :) Trafiłam tutaj przypadkiem, zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. niespodzianki są najlepsiejsze:0) ustawiam sie w kolejce i przesyłam pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie ustawię się w kolejce. Widzę, że zostanę tutaj na długo. Przepraszam tylko za to, że nie często będę pisać komentarze... A to dlatego, że jestem mamą ucznia, przedszkolaczki i niedługo trzeciego Maleństwa, więc po oglądaniu wszystkich blogów już niewiele czasu na komentowanie zostaje. Postaram się jednak od czasu do czasu coś skrobnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno zostanę na dłużej:) Tworzysz piękne prace!
    Z chęcią przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. 11 listopada mam urodziny, może dopisze mi szczęście:) Banerek już na moim blogu:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  50. Do tej pory nie miałam przyjemności oglądania Twoich prac.....ale już wsiąkłam :)
    Cuda tworzysz.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Już tyle słodkości mi przeszło koło nosa jak mnie nie było...
    Oczywiście zapisuję się z nadzieją, że szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się :) Zobaczyłam te piękne kolorowe cudeńka, wyobraziłam sobie co mogę z nimi zrobić i jak może mi to osłodzić życie - dlatego jestem tu i zgłaszam się :)
    pozdrawiam
    flat.eric91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem optymistką więc bardzo chętnie przyłączam się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  56. również się zapisuję, kolorowe foremki do muffinek mnie przyciągnęły, wklejam obrazek na blog, na pewno jeszcze ktoś zrobi jak ja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Tyle pięknych rzeczy u Ciebie, że w ciemno można zapisywać się na niespodziankę :) Będę zaglądała, zapisuję się na obserwatora. Jestem ciekawa, co też Twoje zdolne ręce stworzą w najbliższym czasie :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  58. A ustawię sie w kolejkę, bo tutaj same piękności widzę więc warto zaryzykować:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię słodkości! Bardzo chętnie je przygarnę:-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam niespodzianki :) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  61. Spróbuję szczęścia i ja, chociaż chętnych jest już dłuużo.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ustawiam się w kolejce i ja :) Dopiero od kilku dni prowadzę bloga, ale serdecznie zapraszam :)http://kalamaja-kalamaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem tu pierwszy raz i widzę że robisz śliczne rzeczy. Na pewno będę zaglądała częściej. A że niespodzianki bardzo lubię, koniecznie ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie na Candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/2011/10/100-postow-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się w kolejce po niespodziankę :)
    masz ciekawe, zupełnie inne spojrzenie na papier niż ja. oglądając Twoje prace napotkałam kilka dzieł utworzonych z podobnych materiałów do moich, a jednak zupełnie innych. intrygujesz.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również chętnie się zapisze ;o) Trafiłam do Ciebie przypadkowo, ale oglądam i oglądam i nie mogę oczu od monitora odkleić ;o)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam niespodzianki! Z ogromną niecierpliwością czekam na losowanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  67. Kolory tych foremek są takie super, że jestem ciekawa, co to za niespodzianka się za nimi kryje ;) Mam nadzieję, że uda mi się to sprawdzić :D
    Pozdrawiam,
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja również z chęcią dołączę się do kolejki. Na Twój blog trafiłam całkiem przypadkowo, ale bardzo się cieszę, że coś mnie podkusiło, żeby tu wejść - na pewno zagoszczę dłużej, bo bardzo podoba mi się Twój blog :-):-) Serdecznie zapraszam do mnie na candy http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/
    Pozdrawiam, M :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja trafiłam do Ciebie przez to piękne, kolorowe zdjęcie i candy :) jestem uzależniona ;) Podziwiałam Twoje prace i zazdraszczam - ja też tak chce! ale potrzebuję mobilizacji...za dużo rzeczy chciałabym robić na raz, za dużo mi się podoba... i w efekcie niewiele robię ...
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie zapisuję się na Twoje Candy

    OdpowiedzUsuń
  72. To i ja się zapiszę na niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Staję w kolejce po Twoją niespodziankę. A o mnie, hm..... Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o mnie to zapraszam do siebie ----> www.magicznakartka.pl :) Tam również pojawiło się wczoraj Candy i będzie mi bardzo miło jeżeli zajrzysz :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. mam zamiar takowe kupić, ale się wstrzymam:-))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. Ładnie tu u Ciebie

    A candy - chętnie skorzystam, nie liczę kalorii

    OdpowiedzUsuń
  76. Niespodzianka, to moje drugie imię, muszę skorzystać i spróbować wygrać;-)))

    OdpowiedzUsuń
  77. Choc trafilam tu przypadkiem zatrzymam sie na dluzej:) Z przyjemnoscia sie zapisuje ana Candy. Piekne rzeczy tworzysz. Cudownie byloby zostac wlascicielka jakiejs Twojej pracy:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. zwabiona zdjęciem candy (wielka muffinkomaniaczka) posiedziałam chwilę i chyba zabawię dłużej :) ale na niespodziankę też się zapisuję ;)
    kobitka008@poczta.onet.pl
    p.s.'pudełko na przepisy' po prostu cudne, jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  79. Oglądam, oglądam, i naoglądać się nie mogę :) w kolejce po niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Niespodzianki są najlepsze dlatego ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam
    Zapraszam również do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  81. To ja też się przyłączam do zabawy :):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. bardzo lubię niespodzianki zatem w kolejce staję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Chętnie się dołączam :) Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Te kolorowe foremki muffinkowe zachęciły mnie do niespodzianki :D Choć prawdę mówiąc - do niespodzianek zazwyczaj nie trzeba mnie nakłaniać :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Próbujemy szczęścia, jakoś trzeba sobie z jesienną chandrą radzić ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. hm... ja mam na imie Malgosia i mam 24lata, scrapuje,czasem szyje, robie bizuterie i dekoracje w stylu shabby chic...

    co do Twoich prac to uwazam ze sa naprawde bardzo ladne!

    Oczywiscie sie zapisuje i zapraszam do mnie
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. chętnie ustawiam się w kolejce po candy :)

    zapraszam też na mojego cukierasa
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam mam to szczęście że poznałam cie osobiście,obserwatorem jestem od dawna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Zapisuje sie. Jestem tu pierwszy raz i juz wiem, ze nie ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  90. Oto moje pierwsze, blogowe kroki.. Zaglądam tu, zaglądam tam, trochę podpatruje i zachwycam się że wszędzie tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja też lubię niespodzianki, a u Ciebie podziwiam zwijane kwiatki, urocze

    OdpowiedzUsuń
  92. a u Ciebie ciągle tak kolorowo :) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo tu u ciebie kolorowo i bajecznie po prostu cudnie :)
    basia691@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. To i ja stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Trafiłam tu przypadkiem i był to bardzo szczęśliwy przypadek :) Uwielbiam scrapy a Twoje są wyjątkowo ładne! Zapisuję się na candy, obserwuję i zapraszam na rozdawnictwo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Uwielbiam niespodzianki, zapisuję się.
    Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Jestem tu przez przypadek, ale za to jaki miły przypadek! Widzę tutaj wielki talent u mojej imienniczki ;D
    oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Do kolejki:))) Jeśli ta niespodzianka będzie w tak cudnych kolorach to zima nam nie straszna. Pozdrawiam Patti.
    Zapraszam do siebie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłaaaszam się i ja !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  100. Люблю сюрпризы. Записываюсь. ссылка http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Może mi się poszczęści :)
    Kasia
    rozgwiazdunia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. 11.11. - to urodziny mojego syna
    może i tu się poszczęści
    pozdrawiam

    ewa d.
    ewa.dubicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. To i ja się dopiszę po tę tajemniczą niespodziankę:)

    Pozdrawiam!

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Banerek do cukierków jest przesłodki :-) Chętnie przygarnę niespodziankę:-)dziś obchodzę urodzinki to może szczęśliwy to komencik:-) pozdrawiam ciepło malachitowa-laka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. O mnie - łakomczuch - dlatego tu jestem :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Zapisuję się :D
    http://papierowe-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam sie ;> Kasia0412@buziaczek.pl

    Bardzo podobają mi się twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Jaki rześki banerek, w sam raz na tą mglistą pogodę :)
    Piszę się.
    I rozgoszczę się trochę u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Nie mogę przejść obojętnie obok niespodziankowego, tak kuszącego Cukieraska:)))

    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    Zapraszam również na  moje anielskie Candy

    OdpowiedzUsuń
  110. Twoje cukiereczki są takie słodkie,że trudno nie spróbować. Jestem optymistką, więc może los będzie łaskawy....Strasznie podoba mi się Twój przepiśnik
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. coch kolejka dluga to chetnie przylacze sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Najfajniejsze są niespodzianki ;-) Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  113. Witam, zachwycona Twoimi pracami postanowiłam dopisać się do słodkiego Candy - wielki plus za możliwość wzięcia udziału dla osób takich jak ja czyli początkujących i działających jeszcze bez bloga. Pasję tworzenia kartek i innych rzeczy odkryłam rok temu dzięki mojemu wtedy 4 letniemu synkowi, który poprosił abyśmy na święta zrobili kartki świąteczne dla całej rodzinki. Wieczory były długie, za oknem wielkie zaspy śniegu więc tworzyliśmy i tworzyliśmy...Wspólne wieczory były cudowne a prace z sercem mojego Olka wiszą do dziś w domach wujków i cioć.
    Podziwiam Twój dobór kolorów, zestawień i pomysłów i czekam na wyniki. Jutro mam urodzinki może los się uśmiechnie ;-}
    arleta.manuszak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Z przyjemnością się zapiszę :)
    Jestem tu pierwszy raz, ale już wiem ze tu wrócę nie raz :)
    pozdrawiam cieplutko,
    klaudia87i@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Uwielbiam niespodzianki, więc dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Uwielbiam niespodzianki:)) Chetnie sie ustawiam tym bardziej,ze tworzysz cudenka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  117. Jestem u Ciebie pierwszy raz i gdyby nie Twoje zaproszenie to nie miałabym pojęcia jakie super rzeczy tworzysz. Oczywiście dopisuje się jako obserwator, oraz ustawiam się w kolejce po Twoją Niespodziankę :-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. To ja rowniez sie zapiszę :) Jako milosniczka gotowania i pieczenia skusilam sie pikenym zdjeciem kolorowych foremek :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Imponująca ta kolejka ale co tam ustawiać sie :)

    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się po niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. I ja chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Wskakuję do kolejki, a co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Dziś są moje urodzinki więc może będę miała szczęście w losowaniu :-) Zapisuję się chętnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. Mnóstwo chętnych, ale spróbuję szczęścia, ponieważ patrząc na Twoje dzieła umieszczone na blogu, jestem pod wielkim wrażeniem! Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się do zabawy :) http://www.miriamart-decu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Ustawiam się w kolejce po niespodziankę :)
    pozdrawiam http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Zapisuję się i ja.asus_33@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. kolorowo tu i słodko :) chętnie postoję w tej długiej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  129. a i ja się zapisze na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  130. lubluję niespodzianki i dołączam do Was :)
    ja dopiero od niedawna zaczęłam bawić się w scrapowanie kocham wszelkie formy wyżywki art :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam na mojego skromniusiego bloga ;/
    http://lawendowe-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Spróbuję swojego szczęścia...
    Lubię tu zaglądać od czasu do czasu, podziwiać przepiękne prace, marzyć, że może ja kiedyś tak... Kocham Twoje pudełka dodają elegancji tym wszystkim karteczkom, notatnikom i albumom jako dodatek do których są tworzone.

    OdpowiedzUsuń
  132. Chętnie przyłącze się do zabawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Ale chętnych ;) Może i ja spróbuję :P A tak na marginesie to mnie Twoj blog zainspirował :P
    majaswatek@gmail.com
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  134. a czy niespodzianka będzie taka kolorowa jak na zdjęciu? To ja chętnie wezmę udział w losowaniu. Zapraszam do siebie na cukierkaski

    OdpowiedzUsuń
  135. Grzecznie ustawiam się w kolejce, i mocno trzymam kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Witam i przyłączam się do zabawy.I zapraszam do siebie www.decudankam.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  137. i ja nieśmiało ustawię się w kolejce
    http://allaboutmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. to ja tez w ostatniej chwilce :)
    www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Ajj muszę Ci powiedzieć, że absolutnie fantastycznie łączysz ze sobą kolory i wzory :D
    Rewelacyjne prace! Nic więc dziwnego, że z chęcią zapisuję się na Twoje candy, choć niestety w ostatniej chwili...

    OdpowiedzUsuń
  140. Mam bloga zamknietego ale wkleilam link do Ciebie :)
    ciekawie tu u Ciebie i kolorowo, podgladam i pasę oczy ;)
    jutta@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Witaj, trafiłam tutaj przypadkiem, przyciągnęło mnie tutaj Twoje kolorowe Candy. Widzę, że zapisuję się w ostatniej chwili, ale może się mi poszczęści. Pozdrawiam z Lawendowej Alei :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Zdążyłam w ostatniej chwili.Bardzo podoba mi się twój kwiat z tiulu,taki bialutki,a twoje prace są eleganckie i niepowtarzalne.Zapraszam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. zgłaszam się :)
    banerek na pikletka.blogspot.com
    cieszę się, że ogłosiłaś rozdania, bo dzięki niemu poznałam twój blog, twoje prace :)
    sama też prowadzę bloga, ale o innej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  144. O to sie zalapalam jeszcze:)Super blog tez po razpierwszy tu trafilam dzieki candy:)Bede czesto:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. hop do kolejki :) i zostaje na dłużej u Ciebie - piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)