czekoladowe walizeczki

Dziś Jasiu, zamiast kwiatka, obdarował Panie w przedszkolu
czekoladowymi walizeczkami :)

DSC_1655

DSC_1646k

DSC_1663

DSC_1657

DSC_1656

Jak oceniacie, apetyczne?;)

A przy okazji muszę się z Wami podzielić moim wczorajszym odkryciem
a propos klejenia Magikiem. Jeśli nie macie czasu na dociskanie elementów
stertą książek i czekanie, aż papier wyschnie i wyrówna się proponuję
mój wymyślony wczoraj sposób:

smarujemy klejem papier (nawet nie trzeba go jakoś specjalnie rozsmarowywać),
przyklejamy do bazy i całość układamy do góry nogami na kawałku filcu
(ja mam taki w formacie A4), przykrywamy to kartką zwykłego papieru ksero
i… masujemy wszystko bokiem kostki introligatorskiej;)

Dodatkowa kartka zabezpieczy bazę przed wyświecaniem się,
a dzięki ułożeniu na filcu grubsze elementy (np. szwy)
nie odciskają się na drugiej stronie.
Polecam ten prosty sposób - klejone części idealnie przylegają,
a całość jest tak gładka, jakby była przeciśnięta przez maszynkę:)
Nawet nierozsmarowany klej idealnie się wyrównuje!

No i przede wszystkim oszczędzamy czas:)

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Cudowne te walizeczki :) Mogę się zainspirować?
    A z klejem robię w podobny sposób :)
    Miłego piątku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zaskakujesz mnie coraz bardziej,oczywiście pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne walizeczki!
    Bardzo pomysłowe i perfekcyjnie wykonane!
    Niesamowicie apetyczne! Mniam!;-)
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne walizeczki :) Kwiatek z organzy i kokarki fantastyczne :) Ja unikam klejenia kartek klejem bo mi nawet po odlezeniu pod sterta ksiazek kartka faldowala sie ;) pomysl z filecem jest bardzo ciekawy :) Sliczne sa te zakladki/zamkniecia wyciete wykrojnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie apetyczne! Ale czytanie takich postów przy moim uzależnieniu od czekolady powinno być zakazane :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! I znowu, z pozoru znana i popularna forma u Ciebie zyskała nowe oryginalne życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te czekoladowe walizeczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo... to dopiero pomysł!! Fantastyczne walizeczki! :)
    ja też unikam klejenia dużych powierzchni magikiem.. ostatnio nabyłam klej w taśmie.. i jestem meeega zadowolona! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda kobieta lubi torebki (czekoladę też;), więc pomysł jest fantastyczny.:D
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z walizeczkami rewelacyjny i zaskakujący. Wszystko zachwyca perfekcją wykonania. Super!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są !!! Moja córeczka Hania także dziś obdarowała swoje Panie w przedszkolu właśnie karteczkami z czekoladkami:) wykonanymi moimi rączkami:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo apetyczne te czekoladkowe walizeczki. Nie tylko apetyczne, ale i śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne!!!! Elegancka słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! i taki pomysłowe :) jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne, przepięknie się prezentują te walizeczki, cudowne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)