prawie jak świąteczne;)

Zrobiłam dwie kartki gratulacyjne z okazji narodzin chłopca
i dopiero przy oglądaniu zdjęć pomyślałam, że wyglądają tak jakoś świątecznie.

Może zupełnie nieświadomie przechodzę w klimat świąt;)
Patrząc na te piękne świąteczne inspiracje na Waszych blogach
mogę powiedzieć, że dopiero…

Karteczki wykonane są z papierów MME - Good Day Sunshine - Boy Kit,
a właściwie z tej części opakowania, na której umieszczone są fragmenty
wszystkich papierów z kolekcji – jakoś żal mi było wyrzucać taki skrawek.
Pocięłam go na kawałki i pozszywałam jak patchwork, na dwa sposoby:)
Niech żyje maszyna do szycia!
Już sobie nie wyobrażam bez niej sz(ż)ycia;) A Wy?

DSC_1676

DSC_1680

DSC_1688

DSC_1686
Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Faktycznie karteczki jakby śnieżne :) Fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie.. to przez ten "śnieg" :)
    Ale karteczki bardzo fajne. Bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz maszynowe wyczucie :) Zygzaczki równiusieńko! Śliczne proste i efektowne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jak Ty to wszystko dokładnie robisz, idealnie!! Kartki sa świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi w ogóle nie skojarzyły sie ze świętami:) Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)