bileciki

Zdarza Wam się czasami kupić
coś zupełnie innego
od tego, czego się spodziewaliście?

Cóż, tak czasami bywa z zakupami przez internet…
Pewnego pięknego dnia zachciało mi sie wykrojnika z prostą choinką,
doniczką i gwiazdką. No to mam: miniaturę choinki i doniczki
oraz mini-miniaturę gwiazdki;)

Może wykrojnik nie bardzo nadaje się na kartki (bo potrzebna byłaby lupa:),
ale za to wykorzystałam go na bilecikach do prezentów. Zrobiłam je
w wersji 3D, przeszyłam na czerwono i rozjaśniłam białą farbą akrylową
i koronką.

2

3

1

… mini-mini gwiazdki nie wypartujcie – nie ma jej na bilecikach;)

Dziękuję za wszystkie komentarze do kursu,
mobilizują do przygotowania następnych:)
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. No i proszę.. nie am tego złego...
    Fajowe bileciki wyszły.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Czasem tak bywa ...trzeba niestety czytać ;-) I mówię to do siebie samej, bo też już "wtopiłam" ;-) Baza zawieszki przecudna. Ubolewam, że mam tak mało "dużych" wykrojników.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zawieszki :)
    a ja tu gapię się i wypatruję tej mini-miniaturki ;P dopiero na koniec przeczytałam, że jej nie ma :)
    a już myślałam, że taka niewidoczna..
    ja tak kupiłam wykrojnik, piękny, okrągły, duży.. myślę - będę miała na kartki w kształcie koła..
    okazał się rameczką :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania
    ale się uśmiałam ;)
    hahaha

    nieźle to opisałaś ;)


    a zawieszki bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też szukałam gwiazdki :D
    Zakup, może nie do końca satysfakcjonujący, nie poszedł na marne - bileciki wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zdarzają się takie zakupy to fakt...:) Twój akurat jeszcze nie najgorszy..sądząc po efektach pracy..piękne tagi Anulka!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też szukałam mini gwiazdeczki :D
    Zawieszki wyszły ślicznie!!

    Zapraszam do mnie po Wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A propo pierwszego zdania mogłabym długo pisać ;) Poznałam to nasze hobby tutaj w Anglii, nie znałam nazw produktów używanych i często zgadywałam i raz kupiłam farby akwarelowe a otrzymałam kolorową kredę ;) zmylił mnie wygąd opakowania ;) więcej przykładów nie będę pisała ;)
    Bardzo ładne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A miałam ochotę na ten wykrojnik... Ale widać, że bym się nim nie nacieszyła, bo chyba Ty też jesteś rozczarowana. Ale na bilecikach prezentuje się pięknie, wykorzystałaś go bardzo kreatywnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)