poniedziałek, 28 listopada 2011

jak wiązać kokardki - kurs

W ostatnim czasie kilka osób zapytało mnie, w jaki sposób wiążę kokardki
– tak, że w całości widoczna jest tylko połyskująca strona tasiemki.

Trudno było mi to dokładnie opisać, dlatego przygotowałam krótki kursik filmowy:)

Korzystałam z tasiemki 18 mm. Przy tej szerokości (i grubszej) wiązanie
na środku było by mocno pomarszczone, dlatego przed zaciśnięciem kokardki
wkładam boki pod spód. Wtedy środek jest idealnie gładki.

Tasiemkę dodatkowo oświetliłam, żeby było widać, że cały czas
na górze (czy raczej na zewnątrz) jest widoczna błyszcząca strona.

Jeśli macie jakieś pytania, pytajcie;) - chętnie coś dopowiem, wyjaśnię..


To wiązanie kojarzy mi się trochę z wiązaniem krawata:D
Mam nadzieję, że filmik jest na tyle czytelny, że będziecie dla Was przydatny.
Wybaczcie wszelkie niedociągnięcia – to mój pierwszy kurs;)

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Aniu i Ty to tak w niecałą minutę? :) Super video, dziękuję bardzo za kurs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, takiego sposobu nie znałam, dziękuję za filmik obrazujący :) Przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik, ja dotychczas wiązałam zupełnie inaczej, Twój sposób lepszy, muszę poćwiczyć.
    Dzięki Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. super:)
    ja to samo robię na takich patyczkach ;) gdzie sobie ustawiam jaką szerokość ma miec kokardka

    ale twoj sposób jest szybszy i efekt identyczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu wielkie dzięki! Prosty sposób,a jakoś na to nie wpadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kursik, bo jak domniemam każda z nas robi to po swojemu, a w moim przypadku niekoniecznie ładnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem :) Takie wiązanie wymaga jednak trochę wprawy. Dzięki za filmik.

    OdpowiedzUsuń
  8. przydatna sprawa...ja widziałam kiedyś specjalną tekturkę z nacięciami do wiązania różnych wielkości kokardek-można ją samemu zrobić...jest też metoda na widelcu:-) pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie!!!
    mam swój sposób na wiązanie, ale jak już nie jedna tu wspomniała Twój jest rewelacją!!! dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. wiązałam dotychczas podobnie, tylko ten prawy koniec nie wychodził mi błyszczącą stroną na wierzch, dzięki Twojemu kursowi już mi się udaje związać kokardkę idealną, dziękuję! :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łatwo prosto i przyjemnie a ja się tak morduję z atłasowymi kodar.dami

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za kursik - zrobiłam sobie zakładkę, jakby mi się zapomniało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo! Wielkie dzięki, ja się zawsze męczę żeby mi dobrze wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie dzięki, kokardki do dekoracji samochodu gości ślubnych wyszły piękne i równiutkie... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że kurs się przydał:)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)