mapka i sposób na większą objętość

W maju na blogu ILS-Romantyczny
zapraszamy Was do zabawy z motylową mapką.

Oto moja interpretacja:

anula_81

anula_9

W pracy wykorzystałam moje ulubione kwiaty,
skręcane tym razem… z cieniutkiej bibułki.

Taki mój eksperyment na zwiększenie objętości;)

kwiat z bibuły

Na jeden kwiat użyłam kilkanaście warstw bibułki.
Po wycięciu wykrojnikiem (chociaż spokojnie można to
zrobić nożyczkami wg przepisu na zawijane kwiaty:)
podzieliłam bibułki na 2 warstwy
i jedną z nich przesunęłam o połowę płatka.

Kwiat możemy zawijać na drewnianym patyczku -
przy cieniutkiej bibule to zdecydowanie ułatwia zwijanie,
(bez tego wszystko bardzo szybko się plącze).

Na koniec musimy pamiętać
o sklejeniu wszystkich warstw bibuły.

Kwiat ma dużą objętość, ale jest jeszcze bardzo delikatny
– polecam 2,3-krotne spryskanie lakierem do włosów:)

10 komentarzy:

  1. Piękne te kwiatuszki i niezła sztuczka z lakierem do włosów :)dzięki za wskazówkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka :) mi zawsze cienkie papiery niemiłosiernie sie plączą przy zwijaniu :(no ale bez wykrojnika robię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, wspaniała :) I spryty sposób na kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca kartka :)i dziękuję za podzielenie się patentem na otrzymanie tak ślicznych kwiatów, pełnych objętości ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta kartka, szczególnie jej kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka. Bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te kwiaty ;D a praca piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka :)
    Dokładnie w ten sam sposób robię moje kwiaty, kiedy chcę aby były bardziej pełne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja chciałam zapytać, którym wykrojnikiem wycinasz te kwiaty? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)