ramka dla babci

To moja ostatnia babciowa praca w tym sezonie:)
Ramka wygląda dokładnie tak, jak to sobie wyobraziłam
patrząc na kolorki na zdjęciu Babci z Jasiem.
A to zdarza mi się niezwykle rzadko – zazwyczaj
ostateczny efekt znacznie odbiega od zamierzonego:)
A jak to jest u Was?

DSC_2113

Nie przewidziałam tylko takiej ilości perełek… po prostu posypały się:D

DSC_2127

DSC_2117

Pierwszy raz korzystałam z papierków Piekielnej Owcy – cudowne!
Zrobiły delikatny i stonowany podkład, który ożywiłam elementami
z papierów GP, Echo Park i Street Market oraz kwiatami Primy.

A literki pokryłam Crackle Acctents.

DSC_2129 
Ramkę zgłaszam na wyzwanie "Dla Babci i Dziadka"
na blogu digi-scrap.pl

Powiem Wam jeszcze, że cały poprzedni weekend
spędziłam na wspaniałych warsztatach fotograficznych.
I zakochałam się na nowo w moim aparacie:D
Widać?

18 komentarzy:

  1. piekna rameczka..perełki widocznie miały być,tam gdzie są :) A jeśli chodzi o fotografię to uważam,że każdy apart może zrobić dośc dobre zdjęcie,tylko trzeba wiedzieć jak i mieć kogoś,kto Ci to uświadomi :) Moj mały aparacik do niedawna był przeze mnie przeklinany,troszkę poklikałam,popróbowałam i okazało się,że nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie kolorowa, oglądając ją czuję się jak w ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Wszystkie! I każda z osobna! Lekkie, przejrzyste, takie .... po prostu miód. Pozdrawiam i na pewno TU wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękna ramka, podziwiam=) a jeśli chodzi o efekt końcowy to u mnie też zwykle jest on inny od tego zamierzonego:p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że piękna praca i zdjęcia oczywiście też są piękne :) Bardzo ładne kolory i wszystkie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca... w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca;)
    Dziękuję za udział w zabawie na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać widać, szkoda że ja tak nie umiem i dalej muszę kombinować by było w miarę... Rameczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramka jest przepiękna! Motyle kwieciste zapadną mi w pamięć. Dziękuję za zabawę w wyzwaniu digi-scrap.pl i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Какая прелесть!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramka jest cudowna! Choruję na ten motylkowy dziurkacz:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!
    Izuś DT Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna ramka! Kwiatowe motylki wyglądają bajecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczności!!
    dziękuję za chęć udziału w wyzwaniu,
    Aśko DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Anulka -ślicznie- jak przestrzennie, bardzo mi się podoba umieszczenie fotki... wydrukowana na fakturze...motylki-takie subtelne...no bajka!
    A polubiony aparacik się odwdzięcza...:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudo stworzyłaś, babcia pewnie była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna rameczka:)
    pozdrawiam!!


    rysa DT Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna rameczka jest taka delikatna i subtelna !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)