paczuszka od Rydii

Bardzo się ucieszyłam, kiedy moje małe pudełeczko z bucikami
dostało wyróżnienie w wyzwaniu “Na biało powiało” w Kreatywnym Polu.

KP_button_wyroznienie

Ale to jeszcze nic…

Dzisiaj dostałam od Rydii paczuszkę z nagrodą,
a kiedy ją zobaczyłam po prostu oniemiałam z zachwytu!
Spójrzcie, jaka cudowna karteczka…

DSC_2013

DSC_2018

i zestaw prześlicznych papierków…

DSC_2025

Na karteczkę nie mogę się napatrzeć – wciąż oglądam ją z każdej strony:)

Bardzo bardzo dziękuję Rydia!
Naprawdę nie spodziewałam się takiej niespodzianki:)

10 komentarzy:

  1. śliczności:) kartka nawet przez monitor wydaje się niewyzkła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta paczuszka a i kartka przepiękna!
    Oby Ci się tak wiodło cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyróżnienia:)a paczuszka od Rydii śliczności:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, piękna niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Karteczka bardzo ładna ;-) Taka w smakowitych kolorkach ;D - ostatnio wszytko kojarzy mi się z jedzeniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jakie cudności :) Gratuluję wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kartka i nagroda . Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę że ten drobiazg sprawił Ci radość :)
    Pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i wyroznienia i paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)