notes vintage

Nowy rok przyniósł mi sporo nie do końca spodziewanych zmian.
Postanowiłam więc dokończyć rozpoczęty już dość dawno
notes w bardzo nostalgicznych klimatach.

Wykorzystałam piękne papiery Pink Paislee z kolekcji Butterfly Garden,
tekturową klatkę,  gotowy kwiat i wyglądający na mosiężny vintage’owy guzik.
Wszystko wytuszowałam Distressami Old Paper i Vintage Photo.

DSC_1988

Jednak głównym elementem ozdobnym ma być koronkowa tasiemka, którą
obszyłam dookoła całego notesu. Wydawało się niemożliwe, a jednak się udało:) Celowo dla podkreślenia i dodania lekkości pozostawiłam ją
w naturalnym białym kolorze.

DSC_1974

DSC_1982

Tekturową część długopisu ostemplowałam i potraktowałam przezroczystym
embossingiem, a następnie wytuszowałam nadając mu lekko starociowy wygląd.

DSC_1981

DSC_1975

Efekt: klimat vintage, dodatków minimum – więc notes idealny do torebki.
W takich pracach wychodzi moja praktyczna natura:)

Notes zgłaszam na 3# Wyzwanie w Scrap Market "Vintage Shabby".

Wybaczcie zaległości u Was – postaram sie to jak najszybciej nadrobić.
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze:)

16 komentarzy:

  1. Piękny notes.. bardzo kobiecy.. Fajnie z tą koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny notes na pięknych papierach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny pomysł z tą koronką...a trzymadełko na długopis ekstra.Piękny notes,wspaniale rozpoczynasz Nowy Rok :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny notes, podoba mi się jego klimat. Pomysłowo wkomponowany długopis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Notes jest przepiękny!! Faktycznie bardzo delikatny i lekki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny notes, wszystko pięknie dopracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje Aniu,ze te zmiany to na lepsze a notes wyszedl super i ta koronka-szok jak mozna to wszyc tam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem Ci Anulka z tą koronką po prostu cudnie, leciutko, kobieco ,że ach!!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny notesik! bardzo kobiecy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny notes, przyszyta koronka wygląda świetnie. Podoba mi się też forma, z doczepionym długopisem. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, zachwycił mnie ten notes! Naprawdę, śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo piękny notes, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)