kolorowo

Dwa kolejne pudełka zdjęciowe w komplecie z folderami cd.
Papiery różniste – ils, gp, uhk i october afternoon – wrzuciłam, co się dało:)
Stempel “memories” pokryty jest przezroczystym embossingiem.

Przypominam, że jeszcze tylko dziś i jutro przyjmuję zapisy
na słodkości (szczegóły na pasku bocznym).
A dla obserwatorów druga szansa w dodatkowym sobotnim losowaniu:)

pud72

pud7

pud71

pud81

pud8

pud9 
Tutaj kolorowo… ale w życiu jak to w życiu, czuję się niezbyt radośnie.
Od wczoraj walczę z ostrym zapaleniem ucha:( Ból straszny.

Może znacie jakieś dobre babcine rady (antybiotyk już dostałam, beee)?
Pozdrawiam ciepło… z kompresem na uchu

19 komentarzy:

  1. Ach jakie piękne te jabłuszka :) Zdrówka życzę, niestety nic mi nie przychodzi do głowy, co mogłoby Ci pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kompleciki! Jabłuszkowy fantastyczny!:-)
    Zdrowiej, Anulko! Przesyłam Ci promyczek słoneczka!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrowiej :) Ja też nic na ucho nie znam, żeby podpowiedzieć.
    Komplety oba śliczne kolory mają piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAle piekne,
    miałam do Ciebie maila pisać w sprawie zamówienia z GP ale widzę że już kupiłaś :)
    A pudełka robisz sama, czy kupujesz ?
    całusy
    mz

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero doczytałam o uchu, uuuu to niedobrze.
    Metody na polepszenie nie znam ale przesyłam mnóstwo dobrej energii, moze ona pomoże?
    Zdrówka Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie jest w stanie "zniechęcić" Cię do pracy :) Słodkie te kompleciki. Jabłuszkowy mi przypadł najbardziej do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Mój mąż "pielęgniarka" :) mówi że jedynie środki przeciwbólowe pomogą i krople Otinum. Mam nadzieję że coś pomogłam:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zestawy i wcale po nich nie widać że cierpisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne śliczne komplety :)
    Życzę dużo wytrwałości z bólem ucha, wiem że jest paskudny i bolący :( Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Och no prześliczne:-)
    Zdrowiej koniecznie!!Mojemu synkowi zakraplałam homeopatyczny Traumeel do uszka... działał. Oby Ci szybciutko przeszło...przykłada się też nagrzaną sól w woreczku szmaciany,:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawy! Kieszonka w folderach pięknie ozdobiona! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliczne kompleciki:))Duuuzo zdrowka ci zycze oby bol szybko minol:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Jabłuszkowy zestaw jest genialny...niestety nie potrafię nic Ci doradzić ale życzę zdrówka i tulę do serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sposobów na ból ucha nie znam, ale zdrowia szczerze życzę.
    A ten jabłuszkowy zestaw do zjedzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kolorystyka!!! Wykonanie perfekcyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się napatrzeć :D Co chwilę tu zerkam i jestem po prostu zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)