dziękuję

Dziękuję Wam, Kochane, z całego serca za wszystkie ciepłe słowa:)
Serdecznie dziękuję ArtIs i Sabik za podpowiedzi:*
Powiem Wam, że nie zazdroszczę, kiedy maluszki tak chorują:(

Dziś nie zrobiłam nic ciekawego, ale korzystając ze świątecznego dnia
wrzucam biało-czerwoną torebeczkę, którą zrobiłam jakiś czas temu.
W zasadzie miałam jej nie pokazywać, bo: po pierwsze - podobną już kiedyś robiłam,
po drugie - nie chciałabym już Was zamęczać podobnymi wykonaniami,
ale pasują mi dziś te kolorki:)

DSC_1667 
Na candy zgłosiło się do tej pory już 148 osób, a do północy została jeszcze chwila…
Bardzo bardzo się cieszę, choć przyznam, że nie spodziewałam się takiego odzewu:)
Jutro czeka mnie pracowity dzień:)

17 komentarzy:

  1. Śliczna i rzec można, że okolicznościowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam zdrówko? Torebeczka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za czerwonym kolorem w kartkach, ale Twoja kompozycja bardzo mi się podoba. Kolorystyka na 11.11.11 super ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna i gustowna az ci zazdroszczę -ale pozytywnie tych pieknych rzeczy które masz do robienia tych cudeniek,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebeczka. Pięknie wpasowuje się w barwy święta.

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja nie wiem jak można nie pokazać takiego cuda :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!!! Piękne wykonanie, pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna.Podobają mi się te różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna!!czerwienie górą!:-)zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja powtorze:) Przesliczna! Uwielbiam zestawienie czerwieni z biela:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna torebeczka!!!:0) cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebusia :) Ma świetne gorące kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamęczaj, zamęczaj torebka śliczna...
    Arleta Manuszak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)