na szybko

Witam wszystkich po dłuższej przerwie…
i dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze,
które otrzymałam od Was w międzyczasie:)

Do Rosse5 i Elwiry-k:
Przepraszam, Dziewczyny, że nie odpowiedziałam
w sprawie czcionek w poprzednim poście. Treść życzeń jest drukowana czcionką Volante_pl, podpis Brock_Script, a fragment sentencji Champignon.
Swoją drogą, bardzo często korzystam z czcionki Volante,
jest bardzo efektowana i przy tym wystarczająco czytelna.
Mam nadzieję, że Wam pomogłam:)

A poniżej mój niestandardowy sposób na wykorzystanie wykrojnika
do przygotowania opasek na serwetki. Może nic odkrywczego,
ale to doskonały pomysł, gdy goście już prawie stukają do drzwi.
W tej prostej wersji przygotowanie zajmuje dosłownie chwilkę:)

A przy okazji miałam możliwość przetestowania
nowego owadowego wykrojnika ze scrap_com_peelu.

opaska1

opaska2

Pozdrawiam wszystkich!

2 komentarze:

  1. Jak pięknie i elegancko, świetny pomysł z motyliem przy serwetce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)