capuccino z miętą i turkusem

Ślubna kartka sztalugowa w moich ulubionych kolorach.
Kwiatki  poskładałam z kilkunastu warstw wyciętych wykrojnikiem marianne.
W środku kieszonka, a całość zapakowana w ozdobne pudełko:)
(uwaga, dużo zdjęć…)
 
DSC_1518
 
DSC_1517
 
DSC_1534
 
DSC_1529
 
DSC_1527
 
DSC_1537
 
Aż wstyd się przyznać, papier Victoriana ze scrap.com.peelu,
mimo że mam już dość długo, pocięłam pierwszy raz. I świetnie podpasował mi
do miętowego z craftstore (niestety nie pamiętam kolekcji:) i turkusu od eight.
 
I dziękuję pięknie za otrzymane wyróżnienia,
wkrótce na nie odpowiem, a teraz zmykam już do kuchni,
bo w weekend mam sporo Gości:)
 
Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Twoje prace robią niesamowite wrażenie. Bardzo starannie i oszczędnie dobierasz dodatki, a efekt jest wyśmienity. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i dopracowana, podobają mi się fikuśne przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa jak fajnie wyglądają kwiatki :) Można skorzystać z Twojego pomysłu na ten wykrojnik :)??
    Papier użyty do pierwszej karteczki u mnie leżakuje w szufladzie od roku, bo nie mam na niego pomysłu. A Ty pięknie sobie z nim poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dobrane kolory, a kwiatki wyglądają cudownie. Mam pytanie - jaką czcionką drukujesz życzenia? Pozdrawiam

    http://rosse5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kolorystyka, dopracowane szczegóły, idealnie dobrana czcionka (zdradź proszę jaka to??)!!! Karteczka z klasą i jednocześnie niezwykle delikatna! Bardzo mi się podoba, jak wszystko co tworzysz! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycająca sztaluga :) perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka, kwiaty bomba! Wyglądają jak gotowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)