zaproszenia ślubne

Podziękowania dla Świadków na ślubie Malwiny i Przemka
pokazywałam już wcześniej tutaj.

A tak naprawdę moja współpraca z Panią Malwiną zaczęła sie już dużo dużo wcześniej,
kiedy miałam okazje przygotować dla Nich zaproszenia ślubne:)

 

zaproszenia_slubne_ze_zdjeciem

 

zaproszenia_slubne_ze_zdjeciem

 

zaproszenia_slubne_ze_zdjeciem

 

Kolory przewodnie uroczystości to ecru i złoto.

Główną ozdobą zaproszeń (poza pięknym zdjęciem Młodej Pary)
jest ramka wykończona embossingiem na gorąco.
Delikatny wzór pokryłam kryjącym pudrem w kolorze ecru i wycieniowałam złotym tuszem.
Wzór jest oczywiście wypukły, co pewnie nie bardzo widać na zdjęciach;)

Pani Malwino, dziękuję za zamówienie i pozdrawiam!:)

3 komentarze:

  1. Elegancko i delikatnie. Zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, eleganckie i delikatne. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)