zaproszenia ślubne #1

Ubiegły piątek dla większości był tylko początkiem kolejnego słonecznego weekendu,
dla pewnej pary – Natalii i Macieja – był natomiast Dniem Szczególnym… :)

Bardzo jest mi bardzo miło, że mogłam Ich poznać – są wyjątkową parą,
Natalia jest delikatną romantyczną dziewczyną, której po prostu nie można nie lubić.

Życzę Wam, Kochani, wszystkiego co najlepsze!

 

Na uroczystość przygotowałam zaproszenia (każde inne;), pamiątki ślubu
oraz dodatki na stół weselny, księgę gości i notes na zapiski przedślubne.

 

Oto kilka zaproszeń z kwiatami z papieru czerpanego:

 

zaproszenia_ślubne

zaproszenia_ślubne

zaproszenia_ślubne

zaproszenia_ślubne

zaproszenia_ślubne

 

W następnym poście zaproszenia z kwiatami z materiału.

Pozdrawiam ciepło!

10 komentarzy:

  1. Piękne - pierwsze i ostanie najbardziej mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie ale nr.1 to jednak nr.1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,ostatnia to zdecydowanie moja faworytka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł - różne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochane:-) i pozdrawiam górsko-urlopowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie piękne wręcz przecudne :) Trudno mi wybrać faworytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jesteś :)

    n&m

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)