kurs na koszulę bez szycia

Witajcie!

Czy ktoś ma ochotę na szybką męską kartkę? Jeśli tak to przygotowałam krótki
kurs na kartkę koszulę bez szycia - bardzo prostą do wykonania:)

Koszula jest w rozmiarze 10 x 20cm do kopert DL.

shirt card 
Przygotowujemy bazę kartki 10x20 cm, kolorowe kawałki papieru (jak na zdjęciu), tasiemkę, guziki
oraz nożyczki, klej i taśmę lub kosteczki 3D. Przyda się również klej na gorąco, jeśli taki macie:)



Przyklejamy dwie strony koszuli na zakładkę,
zaginamy do środka kołnierzyk, przycinamy wystające boki i przyklejamy go taśmą 3D do koszuli,
podklejamy rękaw i mankiet, klejem na gorąco przyklejamy guziki i muszkę z tasiemki.

Na taśmie 3D mocujemy etykietkę... i to już wszystko - proste, prawda?

A oto efekt:



Jeśli spodobał Wam się mój kurs zapraszam do dzielenia się, udostępniania, przypinania…
Niech każdy ma swoją papierową koszulę;)

Pozdrawiam ciepło!



33 komentarze:

  1. Super,prosta,szybka i elegancka..ale znając mnie pewnie bym ją pszeszyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też będzie super!:) Ale nie wszyscy szyjący... no i czasami kartka potrzebna jest na wczoraj;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Extra - na pewno wykorzystam, z kartkami dla chłopaków mam zawsze problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, znam ten problem... mam nadzieję, że odrobinę pomogłam:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetna, na pewno skorzystam z kursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. dziękujemy , uwielbiam Twoje koszule od dawna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El, dziękuję za miłe słowa:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. łoł, super! tą także "zliftuję" i się pochwalę, jest szybsza od tych szytych - niewaątpliwie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że i bez przeszyć można się obyć:) Świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izunia, może efekt nie jest piorunujący, ale pewnie, że można...;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetny i prosty kursik!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna !!! W samą porę :)) Mój mąż ma w środę urodziny :) będzie idealna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, faktycznie w samą porę:) Pochwal się koniecznie mężową koszulą;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Fantastyczna - dzięki wielkie za szkolenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. :D

    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, coś dla Ciebie... z papieru, a prosto, lekko i przyjemnie;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Dzięki, ze podzieliłaś sie z nami swoim sposobem na koszulę. Świetny kursik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz wrzucę stary kursik, którego na blogu nie ma - także będą dwa różne pomysły na koszule:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Jak widać i bez szycia koszula piękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję,dziękuję, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fenomenalna koszula :) dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za kurs, oto efekty mojej współpracy z nim :)))
    http://askowo.blogspot.com/2013/12/koszule.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam... są świetne! Cieszę się, że pomogłam w męskim temacie;)

      Usuń
  16. Super :) już zabieram się do roboty :) ! pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozwoliłam sobie skorzystać z Twojego kursiku. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. DZIĘKUJĘ - zakończyłaś mój problem z panami w średnim wieku ;-)
    http://madebyruda.blogspot.com/2014/10/60-urodziny-krzysztofa.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)