pan sowa w towarzystwie

A w zasadzie dwóch panów - w wersji odświętnej z krawatem!;)

Jasiu, patrząc na całą serię sów, bez wahania wskazał panów, po czym zapytał po prostu:
“Tylko dlaczego Ci panowie nie mają krawata?” ..rozbawiła mnie ta świadomość 5-latka;)
…no i oczywiście musiały pojawić się krawaty:)

bilecik_dla_nauczyciela

bilecik_dla_nauczyciela


Etykietki z imionami do pozostałych sów pozostawiłam do dyspozycji zamawiającej Pani Magdy,
mam nadzieję, że dzieciaki będą miały frajdę.. może zabawa w szukanie podobieństw?:)

bilecik_dla_nauczyciela

owl

owl

owls


Sowy są bilecikami do kwiatów dla Nauczycieli na zakończenie roku szkolnego.
W środku kilka ciepłych słów na pamiątkę od uczniów.

bilecik_dla_nauczyciela

bilecik_dla_nauczyciela

25 komentarzy:

  1. Rewelacyjne te Twoje sówki! I te krawaty... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne sowy, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe, radosne, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i extra wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dziś zmagałam się z bilecikami na prezenty dla nauczycielów.Cudne te sowy ,czy męskie czy żeńskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! Z klasą!!!
    Ja też dzisiaj zrobiłam sówkę, ale na szydełku, miętową, która okazała się tematem sporów damsko - męskich także pięciolatków :) Moja siostrzenica stwierdziła, że to będzie "sówka Alicja", a moje dziecię uparło się na "puchacza"... spór nie został rozstrzygnięty, jutro zapewne będzie ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, szydełkowe są super! Podziwiam..
      Ciekawe, jaki wynik sporu?:)

      Usuń
  7. śliczne kartki, życzę, aby miały branie :D

    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapedna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, zrobione na zamówienie, więc już za-brane;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Każda jedna sowa jest rewelacyjna! Od razu się "micha" śmieje:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie taki miał być efekt końcowy;)
      Pozdrawiam Izunia:)

      Usuń
  9. Świetne sowy!!! Zarówno wersja męska jak i żeńska.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako osoba zamawiająca właśnie te w/w sowy, potwierdzam wykonanie na bardzo wysokim poziomie. Denerwowałam się jedynie krótkim terminem, który narzuciłam ale przemiły kontakt telefoniczny i mailowy oraz zapewnienia Pani Ani rozwiały moje wątpliwości.
    Wszyscy byli zadowoleni!!!
    Super i jeszcze raz dziękuję:)

    Pozdrawiam
    Małgorzata G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Małgosiu, pięknie dziękuję za miłe słowa, rozmowa z Panią to była sama przyjemność:)
      I proszę wybaczyć pomyłkę z imieniem w treści posta.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Świetny pomysł, sowy rewelacja - zwłaszcza płci męskiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, radosny pomysł. I perfekcyjne - jak zwykle :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)