recycling

Od kilku dni z Dziewczynami z GoScrap recyklingujemy na różne sposoby.

Ja do zrobienia kartki urodzinowej wykorzystałam na kwiaty
kawałek materiału ze starej apaszki i tekturkę z kartonowego opakowania na tło,
a ćwieki powstały z zapasowych guzików-nap od jeansów.

recycl1

Szybka instrukcja do niby ćwieków?:)
Użyłam części guzika z nóżką, przykleiłam miniaturowe kółka wycięte
dziurkaczem rewolwerowym z tektury i papieru, pokryłam grubą warstwą
Glossy Accents i zostawiłam do wyschnięcia.

Oto efekt po przyklejeniu klejem na ciepło.
Górny ćwiek “wypełniony” papierem ozdobnym, dolny – tekturką.

recycling_1

Pozdrawiam:)

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wykorzystanie apaszki! Piękne te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. energetyczne kolory, piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wesołe kolory, a pomysł na ćwieki boski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ energetycznie ;) a patent na 'ćwieki' fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Twoim wykonaniu nawet recykling wygląda jak ze sklepu! Przepiękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka!
    Kwiatki idealnie zawinięte :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)