kartki urodzinowe

…tylko dla chłopców?

DSC_0930

DSC_0934

DSC_0932

DSC_0937

13 komentarzy:

  1. Super kartki :) W domu mam miłośniczke skuterów i motorów, która byłaby zachwycona taką kartką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne!
    Ja z kolei mam w domu miłośnika piratów, kolibek, galeonów i tym podobnych... więc idealna byłaby wersja z łódką :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, to zupełnie jak u mnie:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudne jak zawsze!!!!sama słodycz

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne,tą z skuterkiem sama bym chętnie przygarnęła więc nie tylko dla chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, to teraz już nie mam wątpliwości;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetne :) Skuterkowa superrr :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołe,radosne kartki bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki są świetne!!! Skąd taki skuter?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, skuterem z jakiegoś kompletu papierów.. niestety nie przypomnę sobie, co to za firma, bo przeleżały w szafie dość długo:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Super pomysł! Skuter można sobie wydrukować :D z goole, lub wordart. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)