urodziny z dinozaurami

Zapraszam na przyjęcie urodzinowe z dinozaurami;)

Oto dekoracje, które przygotowałam na 5 urodziny chłopca,
który (podobnie, jak mój Jaś) uwielbia dinozaury.

urodziny-1

dino-001

dino


W zestawie znalazły się: zaproszenia dla dzieci, winietki z imionami,
paczuszki – podziękowania dla gości, chorągiewki, owijki do muffinek,
ozdoby na patyczkach, etykiety na napoje oraz baner z imieniem…

A wszystko w odcieniach turkusu - ozdobione dinozaurami:)

urodziny-3

urodziny-2

dino-4

…ciąg dalszy w następnym poście – zapraszam:)

24 komentarze:

  1. Śliczności - pięknie wyszła cała oprawa - gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, robi to wrażenie, nie powiem. Nawet pomimo tego że temat jest mi obcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeeej jakie śliczności! aż żałuję, że nie byłam zaproszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, sama bym takie chciała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och to będzie dopiero bal, piekny komplet podziwiam za pomysłowowść

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe dekoracje! Mój pięciolatek też uwielbia dinozaury :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo ładne i takie .. dinazaurowe czyli w 100% tematyczne, lubie takie imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw w moim ulubionym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko prześwietne, a zwłaszcza kolorystyka, zupełnie się takiej w temacie dinozaurowym nie spodziewałam, a wyszło doskonale! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jakie piękne! Kocham niebieski, więc jeszcze bardziej mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój 4- latek też uwielbia dinusie:) Piękny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie:) Wspaniałe:)
    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Istna wylęgarnia cudownych wytworów u Ciebie Aniu :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za miłe komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  15. wow
    jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Ania powinnaś zawodowo organizować przyjęcia dla dzieci od strony dekoracyjnej
    pięknie

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja! Napój t-rexa mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieprawdopodobnie cudny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na takich urodzinach to bym tylko maszerowała i wszystkie te dodatki i cudowności przez Ciebie stworzone podziwiała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sprawa !

    pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  20. Anulo, czy można się inspirować Twoimi dziełami? Nasz synek w przyszłym roku skończy 2 latka, a ja już teraz planuję oprawę urodzin. Może podpatrzyłabym coś u Ciebie? Mogę?

    OdpowiedzUsuń
  21. witam czy można zamówić takie cuda jaka jest cena ???????

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)