kolory listopada ILS

W listopadowej palecie barw na blogu Romantyczny ILS królują
ciepłe odcienie ecru, beży i brązów złamane pastelowym niebieskim.

Oto moja miękka pastelowa odpowiedź:)

kolory 11_2012-1

kolory 11_2012

Tą świąteczną inspiracją wracam po przerwie.

Wybaczcie moją nieobecność.. i tu i na Waszych blogach.. sporo zaległości:(
A tu niepostrzeżenie na liczniku padło magiczne 100 tys. odwiedzin.. nie mogę uwierzyć..

Uszczęśliwiacie mnie! Dziękuję, że jesteście i zaglądacie:*

Teraz czas nadrobić zaległości.. będzie trochę prac nieświątecznych,
które powstały w międzyczasie.

29 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie po odebranie miłej niespodzianki w postaci wyróżnienia!
    Pozdrawiam, Mereo

    http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/2012/11/czarne-drewniane-kolczyki-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolorki też mi przypadły do gustu:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. śliczne! no ale czegóż innego się tu u Ciebie spodziewać..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna !!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie:) uwielbiam takie kolory. Piękne kartki tworzysz więc się nie dziwię że tyle osób tu zagląda:) Gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie wielka radość:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. warstwy wyglądają wspaniale, cudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ to piękne... uwielbiam połączenia turkusów z paletą brązów. Cudeńko !!!
    Pozdrawiam :) i jeżeli przekonałaś przypadkiem się do kolczyków zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem.. w biżuterii takie połączenie kolorów również mnie zachwyca:)
      Dzięki, Martuś, za zaproszenie.. uwielbiam Twoje prace:)

      Usuń
  8. Kompozycja piękna, ciekawią mnie te kulki, mam skojarzenia z pomponami... Lubię oglądać, co u Ciebie nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapragnęłam czegoś cieplutkiego i miłego w dotyku.. i tak mi przyszły do głowy pomponiki;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Cuuuudne kolorki! Doskonałe zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna kartka! Kompozycja i kolory, wszystko pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anuś gratuluję takiej pięknej liczby odwiedzających. Niebawem dobijesz drugie tyle, bo zawsze chętnie się do Ciebie wraca:) Śliczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, dziękuję:) choć to ilość odwiedzin, a nie odwiedzających... ale może, kiedyś...:) było by mi bardzo miło..
      Buziaczki:*

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)