kartka świąteczna

Nadal w nietypowo świątecznych kolorach..

swieta_9

swieta_10

Pozdrawiam:)

13 komentarzy:

  1. Piękna, na myśl przywołuje baśń o Królowej Śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Też mi się skojarzyła z Królową Śniegu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też za mną chodzą takie kolorki na świąteczne kartki :) chociaż kolory spokojne bo jakoś wszystko wokół mnie burzliwe :)) śliczna kartka,dziękuję za odwiedziny ....

    OdpowiedzUsuń
  4. pięnie po prostu pięknie wyszła :)
    Zapraszam na moje Klikające Candy http://www.miriamart-decu.blogspot.com/2012/11/klikajace-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. o jakie piękne światłka ;D

    Pozdrwiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się podoba, piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się brązy na Święta, śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka, delikatna i pełna ciepła:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)