kartka dla przyjaciela

Muszę przyznać, że nowe papiery GoScrap street art są dla mnie wyzwaniem…;)
Dziś korzystając z napisów dołączonych do kolekcji przygotowałam kartkę dla przyjaciela.

Klimat (jak na mnie) surowy.. jasne przesłanie - bez zbędnych ozdobników.

friends_1

friends_2


A przy okazji, spodobały mi się “ceglane” papiery
z tej kolekcji jako tło przy fotografowaniu prac:)

friends_3

Mam jeszcze wiadomość – poszukujemy nowej projektantki do DT Go Scrap.
Jeśli chciałybyście inspirować z tą marką papierów, zapraszam do przesłania swojego zgłoszenia:)
Szczegóły znajdziecie ---TUTAJ---

Pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. Świetna! Nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie inna od Twoich dotychczasowych prac. Jest super! Swietnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś w tej surowości jest takiego fajnego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I pięknie Ci wyszło :) Podziwiam niezmiennie Twój talent i gust :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak praca dla faceta to niezłe wyzwanie, jednak ta praca jest strzałem w 10 :)nieprzesłodzona i estetyczna:)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna praca, kartka jest idealną kartką męską :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie dobrze zmontowana koncepcja, i wykonanie...ale to już raczej tradycja!

    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  8. Niepowtarzalna kartka pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Inna, nie znaczy gorsza :) Podoba mi się ta surowość i prostota z niej bijąca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)