zaproszenia na sesje

Aj, dostało mi się… że za wiosennie, że nie te święta…
Ok, macie rację i bardzo cenię sobie wszystkie Wasze szczere komentarze:*
Ale, z drugiej strony, co ja poradzę, że u mnie wiosna?..
i na dodatek nie zamierzam tego zmieniać;)

I powiem Wam jeszcze, że przez myśl przeszło mi nawet, żeby choinkę
ubrać w tym roku na żółto:) …ale ok, już więcej nie prowokuję..

Jutro, mam nadzieję, będzie bardziej świątecznie… a dziś na wyciszenie emocji
znane motywy na zaproszeniach na sesje fotograficzne..

Dla dziewczynek:

DSC_0462'

DSC_0460'

I dla chłopców:

DSC_0454'

Na sesje ciążowe:

DSC_0448'

I wszystkie inne:

DSC_0450'

Tekst “Wyjątkowe chwile…” zaczerpnięty od Agnieszki za Jej zgodą. Dziękuję:*

Pozdrawiam ciepło i… wiosennie;)

10 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te serduszka na ostatniej pracy. Sama je robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miał być tutorialik na serduszka :) Mnie zachwyca włóczka, z której je robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!
    Na kursik z serduchami czekam ;-))) grzecznie aczkolwiek niecierpliwie ;-) - liczę , że będzie dla laików tej dziedzinie zrozumiały ;-)))
    Żółta choinka powiadasz ??? Dla mnie może być ;-))) Życzę Ci nadal energetycznego podejścia do kartek i nie tylko ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są wszystkie foldery, choć mnie urzekł najbardziej ten z sukieneczką

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie piękne!!! Ta z koszulą... cudniasta!
    Ja tam mogę mieć wiosnę okrągły rok ;)
    I również czekam na serduszkowy tutorial ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukieneczka dziewczynkowa przesłodka :) Ale chyba najbardziej jednak podoba mi się chłopięce zaproszneie, koszulka i pulowerek jak prawdziwe :)
    I serduszka szydełkowe cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mi się podobają, ale ta z koszulą pod sweterkiem jest po prostu niesamowita:-D. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się bardzo podoba :) nie ważne, że teraz wpadamy w świąteczny szał. Ważne, że to co robisz jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)