from Poland

Pomysł na pamiątkę “z wakacji w Polsce” - folder
na płytę z wakacyjnymi fotografiami.

Wycięte okienko pozwala na wykorzystanie jako ramkę na zdjęcie:)
Szczegóły na blogu GoScrap.

folder cd_1

folder cd_2

folder cd_3

I jeszcze z okienkiem bez zdjęcia:)

folder cd

 

Zapraszam Was również do udziału w wyzwaniu
GoScrap i Scrapuj.pl na album wakacyjny.

Czasu jest jeszcze sporo, więc mam nadzieję, że przygotujecie
fantastyczną oprawę wakacyjnych wspomnień:)

{szczegóły po kliknięciu w obrazek}

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba tylna okładka,w te ludowe wzory :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmieję się w duchu bo miałam podobny pomysł z tym wykrojnikem, tyle że właśnie na mini album :) Twój folder jest prześliczny i tez tak jak Basi, spodobała mi się tylna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne radosne, letnie kolory. Genialny pomysł z ramką. No całość jest po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest, papiery również. Pisałam Ci już kiedyś, że mam ten zestaw papierów i że jest bardzo ładny, a teraz mam również zdjęcia z wakacji... :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, super wykonanie, super kolory... Zachwycam się i ciesze oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, piękne kolory i tradycyjnie perfekcyjne wykonanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda :)
    Zapraszam na mojego nowo utworzonego bloga: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)