candy losowanie

W tym roku zafundowałam sobie wyjątkowe imieniny:)
Wszystko dzięki Wam, Kochane… takiej ilości życzeń chyba
  jeszcze nigdy nie dostałam. Posyłam moc buziaków w odpowiedzi:***

Cieszę się ogromnie, że dzięki zabawie mogły tu trafić nowe osoby.
Uwielbiam zaglądać do Was w nowe miejsca!
A zainteresowanie candy przeszło moje najśmielsze oczekiwania:)

 

Teraz już szybciutko zapraszam na mini-relację z losowania.

  Tu wypisuję losy…
(zdecydowanie najbardziej lubię takie tradycyjne losowanie:)

wyniki1

później mieszam, mieszam, mieszam… i losuję
(lewą ręką – od serca)

wyniki2

…no i mam!

wyniki3

Gratuluję Kochana! Poproszę już tylko o adres na maila.
Mam nadzieję, że niespodzianka będzie się podobać:)

Dziękuję Wam wszystkim jeszcze raz za tak sympatyczne wpisy.
Wybaczcie mały poślizg z ogłoszeniem wyników.

Buziaczki ogromniaste:*

33 komentarze:

  1. Gratulacje dla Asi!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęściary- dzięki za Candy- pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Dzięki za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspaniałą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i dziękuję za zabawę. Wszelkiej pomyślności ,we wszystkich dziedzinach życia życzę oraz nieustającego zdrowia :))) ( To moje spóźnione życzenia imieninowe )

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Asi a Tobie dziękuję za zabawę, miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Asi (o że ja nie jestem 'majstruje'... :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Anulka,
    dziękuję Ci za zabawę i jeszcze raz życzę wszystkiego co najlepsze :)
    No i Asi-gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo,gratulacjony dla majstrującej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję laureatce!
    Mimo że szczęście nie dopisało, bardzo się cieszę, że wzięłam udział w zabawie, bo dzięki temu odkryłam Twojego cudownego bloga, Anulo. Na pewno będę tu często zaglądać. :)
    Pozdrawiam,
    S.

    OdpowiedzUsuń
  14. Smerfnie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę i gratuluję Asi

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję Asi

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, ojej! Cóż za miła niespodzianka! U mnie dzisiaj powtórka z czwartku, bo świętujemy imieniny mamy, więc, Moja Droga, ponownie przyjmij życzenia imieninowe, bo u mnie ciągle jest 26 lipca :)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wygranej i dziękuję za zorganizowanie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje gratulacje zwyciezczynio :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam GRATULACJE spóźnione ale szczere ...jestem tu po raz pierwszy , ale mysle ze będe często zagladać :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Asi gratuluję a Tobie bardzo dziekuję za zabawę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie zapraszam na moje Candy http://dekoracyjnydom.blogspot.com/2012/08/ogaszam-swoje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)