coś innego… czyli przyjęcie urodzinowe Jasia

Kochani, dziś coś zupełnie innego..
chciałabym się z Wami podzielić moją aranżacją
słoneczno-błękitnego przyjęcia
z okazji 4. urodzin Jasia:)

urodziny_1

Dla dzieciaczków przygotowałam słodki bufet,
na który składały się: muffinki w różnych smakach,
ciasteczka owsiane z pestkami dyni i czekoladą,
ciasto marchewkowe, pianki mashmallows (zdecydowany faworyt!),
cukierki, czekoladki i czereśnie.

Dla starszych drugi bufet był bardziej wytrawny,
niestety nie zdążyłam już zrobić zdjęć..
więc pokazuję tylko część dziecięcą:

 urodziny_2

urodziny_3

urodziny_4

urodziny_5

“Na wynos” dla Gości
paczuszki z małym co nieco:)

urodziny_6

I jeszcze zdjęcie całości..

urodziny_7

Nad bufetem dekoracja
z baaardzo słonecznych pomponów z bibuły
i banerek z imieniem ułożonym
z kolorowych papierowych słomek

urodziny_8

I Jaś, który w tym dniu koniecznie chciał być tygryskiem;)

urodziny_9

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, Kochanie:***

Buziaki dla wszystkich obecnych:)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was ilością zdjęć..
Pozdrawiam serdecznie!

30 komentarzy:

  1. Serdeczności dla Jasia ;-)

    A przyjęcie ... żal ruszać - szok ! Przepiękne!!! ... na szczęście dzieci nie mają takich oporów ;D

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najleszego dla Synka :)
    Pięknie przygotowałś Jasiowe urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to mam dwa i pół roku, żeby się podszkolić - pięknie to wszystko wygląda i tygrysek pasuje kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu,przyjęcie rewelacyjne! Śliczne pogodne kolory a pomarańcz to mój ostatnio ulubiony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rety, cudo! Aranzacje Marthy Stewart się kryją :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZEPIĘKNIE!!! Marzy mi się takie przyjęcie dla mojego malucha :)
    Cudnie :) Każdy szczegół starannie zaplanowany i dopracowany :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo rany,jak cudnie! prawdziwe piękne dziecięce urodziny - marzenie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. pozazdrościć Małemu Mężczyźnie takiego przyjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo!! Świetne! Czekają mnie urodziny 4-latka w sierpniu. Zainspirowałaś mnie:)
    U nas muffinki sa obowiązkowe:) A możesz podzielić się przepisem na ciasteczka owsiane??

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamo!!! ale wypaśna impreza!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Υπέροχες οι ιδέες αλλά και οι δημιουργίες σου!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. łeeee.... no rewelacja!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. coś wspaniałego:) podziwiam pomysł i perfekcyjne wykonanie!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle fantastyczne! Ta czystość kolorów i pełen profesjonalizm!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna aranżacja bufetu, genialne kolory, wszystko dopracowane! Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna impreza. Mój prawie 4-latek też w czerwcu świętuje więc może coś podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anulka jak cudnie to wszystko przygotowałaś!!!!!!!!!!!!
    pięknie!!!
    to ja też pianki zapodam dla mojego niedługo 6 latka:-)

    pozdrawiam i 100 latek Jasiowi!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, rewelacja !!! Piękne kolorki, wszystko ślicznie ułożone, troszkę przypomina mi suhi :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy Jaś szuka koleżanki.. chętnie zostanę .. ja też chciałabym takie przyjęcie.. wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszego dla Jasia. Ja też chcę takie przyjęcie urodzinowe... <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż odebrało mi mowę, z Jasia prawdziwy szczęściarz, że ma taką zdolną mamę. Sto lat dla Jasia!

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurczaki, ale piękne! jestem pod wrażeniem,cudnie to wszystko zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego dla duzego 4latka !!!

    alez pieknie wszystko przygotowalas - jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż mnie zatkało.Każdy szczegół dopieszczony-perfekcja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, jestem pod wrażeniem. Wspaniałe przyjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zatkało mnie. Tworzysz cuda. Namacalne cuda ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)