po przerwie..

Hmm, dłuugo mnie nie było… nie pytajcie dlaczego?
Dziękuję z całego serducha za wszystkie ciepłe maile i miłe słowa.
Dziewczyny, jesteście kochane:*

Powoli moje życie wchodzi na właściwe tory,
więc blogowo – czas nadrobić zaległości..

Na początek chciałabym się z Wami podzielić
wielką radością i wyróżnieniem - dołączyłam do grona DT ILS!
Jestem bardzo szczęśliwa:)

A radość jest tym większa, iż w gronie projektantek ILS
znajdują się niesamowicie zdolne i bardzo kreatywne osoby:

Agnieszka, Encza i Madzioza

To dla mnie ogromna mobilizacja.
Mam nadzieję, że dam radę:)

Z okazji premiery nowej cudownie delikatnej kolekcji
“La maison rose” przygotowałam kartkę dla kogoś wyjątkowego:)
a następne już w przygotowaniu..

anula1

anula_2

Swoją drogą papiery ILS uwielbiam od zawsze:)
A nowa kolekcja jest po prostu niesamowita!

Buziole dla wszystkich kochanych duszyczek:*

14 komentarzy:

  1. Kartka jest piekna i wyjatkowa :)
    Gratuluje DT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,kartka jest piękna...idealnie pasujesz do DT ILS....a co do Ciebie to mam nadzieję,że się wszystko ładnie i szybko poukłada :)i odwiedzaj nas często,czekamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna!
    dobrze,że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka cudowna:) I serdecznie gratuluję dołączenia do DT ILS!
    Pozdrawiam, Asia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś, brak mi było Twoich cudnych prac, ta karteczka piękna!
    Gratulacje DT, POZDRAWIAM:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!! Bardzo ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowa karteczka! Gratuluję DT:-) Bardzo się cieszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Romantyczna, delikatna, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam,że pewnego pięknego dnia Twoje prace będą błyszczały nie tylko na Twoim blogu:) Gratulacje Kochana! Karteczka jest prześliczna i taka "rześka" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulka, nawet nie wiesz jak się cieszę!
    Gratuluję Ci z całego serca!

    Karteczka jest wyjątkowa :D
    Całuję
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  11. Anulka wreszcie jesteś!! I znowu cudnie i pozytywnie:-)
    trzymam kciuki za wszystkie nowe zmiany!!buziak!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, cieszę się, że już jesteś :)
    Po drugie - serdecznie gratuluję!!
    Po trzecie - kartka cudna! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anulko, gratuluję wyróżnienia, Twoje prace są wyjątkowe i inspirujące :)
    Karteczka wspaniała :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)