witaj maleńki mężczyzno!

Zainspirował mnie mój prawie 4-letni synek,
który od pewnego czasu bardzo chce być dorosły:)
Powtarza, że nie jest chłopcem tylko “męzcyzną”
i koniecznie wszystko musi mieć dorosłe…
zwłaszcza duży talerz i sztućce do obiadu!

A jeszcze nie tak dawno był taką kruszynką;) Ach..

Pomyślałam, że na powitanie nie zawsze musi być
wózek, czy inny gadżet związany z dzieciństwem -
zwłaszcza, jeśli dotyczy powitania na świecie
“maleńkiego MEŻCZYZNY”:)

Tak przewrotnie…;)

DSC_1982

Aby nadać kartkom autentyczności…
kwiaty zrobiłam z prawdziwej męskiej koszuli:)

DSC_1979

DSC_1986

DSC_2004

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. świetny pomysł z tymi męskimi zwisami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Jesteś prawdziwą kopalnią pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Nie wiem co lepsze pomysł czy wykonanie. A za koszulowe kwiaty chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tą koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i wykonanie! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz można się zastanowić czym zastapić wózek w kartkach dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelka. super wyszly ale pomysl - wow wow wow

    OdpowiedzUsuń
  8. każdy mały mężczyzna chce być traktowany jak dorosły dlatego takie karteczki to strzał w 10!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajerski pomysł :D Kwiatek kiedyś próbowałam stworzyć i niestety poddałam się , zatem tym bardziej podziwiam ! Świetna kolorystyka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i pomysłowa karteczka;-)
    Pozdrawiam;-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przewrotnie ale uroczo. Ja mam w domu prawie 4 letnią kobietkę i doskonale wiem o czym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. PRZECUDOWNE!! fantastyczny pomysł. no i wykonanie jak zwykle idealne.... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł, myślę że i większym mężczyznom kartki przypadłyby do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. rozczulająca opowieść :) i jak zwykle świetne pomysły i PERFEKCYJNE wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach jaka piękna...i ten krawacik:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne kartki, pomysł rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chylę czoła :) Prześwietne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny pomysł, kolory i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoją precyzję, kunszt, gust!! Padam z zachwytu!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)