porcelanowy imbryk

Moja rodzinka i większość znajomych wie,
że uwielbiam robić tarty,
najczęściej takie w wersji pikantnej.

Ale czasami pojawia się u mnie deficyt słodkiego
i wtedy przygotowuję tartę na deser:) Mniamm!

Ostatnio zostałam poproszona o przepis na taką tartę,
a ponieważ poprosiła o niego bardzo miła i ciepła osóbka
jako dodatek do przepisu powstał taki przepiśnik
z “porcelanowym” imbryczkiem.
Mam nadzieję, że dodatek żółtej tasiemki w kratkę
rozweseli niejedno spojrzenie:)

Przepiśnik podzieliłam na 3 części, aby posegregować
i łatwiej odszukać odpowiednie przepisy.

DSC_2000

DSC_2005

DSC_1991

DSC_2003

DSC_2011

A gdyby kogoś interesował mój wielokrotnie modyfikowany przepis
na słodką tartę z serem mascarpone to bardzo proszę, częstujcie się;)
Jest naprawdę rewelacyjna!

DSC_1990

DSC_1986

Po kliknięciu pokaże się powiększenie.
A gdyby były problemy z odczytaniem - piszcie na maila:)

Pozdrawiam i… smacznego!

17 komentarzy:

  1. Sliczny przepisnik:))A zolta wstazeczka dodaje mu uroku:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam drobne zaległości w podziwianiu twoich tworów i zaglądając tu teraz jestem oczarowana wszystkim co ostatnio stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny,wesoły przepiśnik. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tarty i Twoje przepiśniki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie mogę sie napatrzeć na ten serduszkowy papier, całość świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiśnik piękny i już z pierwszym przepisem, jaka niespodzianka to będzie dla obdarowanej :) Bardzo mi się pomysł podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny przepiśnik :) Bardzo wiosenny dzięki tej ślicznej wstążeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach , chyba zacznę prosić o przepisy ;-) skoro jako dodatek taki przepiśnik ;D
    Ciepło pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. czaderski ten Twój "dodatek" do przepisu! pewnie gdyby ta osoba poprosiła Cię o przepiśnik, to byłby on dodatkiem do..piekarnika!? :D:D
    pozdrawiam!a.

    OdpowiedzUsuń
  10. moj przepisnik juz tez powoli sie zapelnia. uwielbiam go :) z checia doloze Twoja tarte :)

    a przepisnik przesliczny. super jets ten papierek we wzorki kuchenne. cudnie wyszedl!

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczny jest, a ten czajniczek i żółta tasiemnka............. CUDO !!

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjjj ale szczęściarą jest ta osoba!!! Przepiśnik PRZECUDNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękny! Świetnie dobrane kolory
    no i imbryczek fenomenalny!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały przepiśnik :) a przepis....kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tym przepiśniku;-) a przepis na tartę z mascarpone na pewno wypróbuję;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)