komplet komunijny dla Ambrozji

Dziś będzie dużo zdjęć - będę się chwalić
efektami mojej wymianki z Ambrozją:)

Mój wkład to komplet komunijny
dla córci Ambrozji – zaproszenia,
pamiątka w formie torebki i albumik.

DSC_1975

DSC_2013

DSC_1986

DSC_1988

DSC_2011

Albumik inspirowany cudownymi albumami Agnieszki
i oczywiście za Jej zgodą. Duża buźka:*

Zrobiłam w nim kieszonki na tagi z życzeniami,
a całość jest klejona a nie bindowana (jak dotychczas:)
I powiem Wam, że bardzo przypadła mi do gustu
ta nowa wersja bez sprężyny.
Tak więc, Kochane, bez bindownicy nawet przy albumach
spokojnie można się obyć;)

 

A teraz… tadam!!!
Wspaniałości, które dostałam od Ambrozji.
Wszystko tak pięknie zapakowane! Ach:)

Cudownie delikatne i bardzo kobiece woreczki
z koronką i transferem - po prostu prześliczne:)

DSC_2089

A dla Jasia – przepiękny duży Anioł, który bardzo szybko
zadomowił się wśród mieszkańców jaśkowego pokoju;)
Spójrzcie tylko…

DSC_2085

DSC_2067

DSC_2080

Beatko, dziękuję Ci bardzo, Kochana:****
Sprawiłaś mi i Jaśkowi wieeelką radość:)

Zajrzyjcie koniecznie do Manufaktury Ambrozji!
Jej anielice, śpiochy i króliczki są po prostu nieziemskie:)
A ja już mam jednego!
Ale jestem szczęśliwa!:)

21 komentarzy:

  1. Anulka, jestem zachwycona!!!
    i maila do Ciebie piszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplet! bardzo podobają mi się takie zaproszenia komunijne, albumik jest wspaniały i torebeczka śliczna, a prezenty pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne!!!!piękne!!nie mogę się napatrzeć na Twoje prace;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zaproszenia wykonałaś, wymianka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie dziewczyny jesteście bardzo zdolne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna wymianka, piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz talent!!! Same cudeńka! a mnie coś wena opuściła...

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu kochana, dziękuję Ci jeszcze raz za takie scrapowe cacuszka - jestem ZACHWYCONA Twoimi pracami :)))
    Cieszę się bardzo, że mój Janioł skradł serduszko Jaśka :))
    buziole ogromniaste i dziękuje Ci bardzo :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubóstwiam te Twoje karteczki-torebeczki.Tu w wspaniałej kolorystyce,albumik cudny,ciekawa jestem Twojej techniki klejenia go (bindownicy nie posiadam więc robie tylko takie spinane kółkami)...same piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne rzeczy robisz Kobieto :-) cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prace!!!I te zrobione i te otrzymane:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności tworzysz Kobieto, teraz będę się zachwycać cały wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny komplecik, taki bardzo dziewczęcy, bardzo fajny pomysły na torebeczkę i tagi:)podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplet, jestem nim zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny komplecik! romantycznie dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)