z sercem

Małe fotusiowe albumiki dla najbliższych.
Do podarowania… z sercem:)

Zielony – w wersji zbindowanej sprężynką
ze zdjęciami w wyciętych kieszonkach:

DSC_1946

DSC_1934

DSC_1944

…mój ulubiony;)

I czerwony - w wiązanej wersji harmonijkowej:

DSC_2013 

A teraz trochę się pochwalę, a co;)

Po wygranym candy dostałam wspaniały i bardzo praktyczny
komplet na zapiski od cudownej Sabinki z Malachitowej Łąki,
oczywiście zrobiony przez Nią własnoręcznie:

Sabinka

Wspaniały, prawda?
Dziękuję Ci, Sabinko:* sprawiłaś mi tym ogromną radość:)

I jeszcze z miłych rzeczy - moje torebki z poprzedniego posta
wygrały torebkowe wyzwanie w Galerii Rae. Bardzo się cieszę:)

A na koniec chciałam mocno uściskać i podziękować
pewnej Dobrej Duszyczce za zupełnie bezinteresowne
zainteresowanie i miłe słowa:) Kochana jesteś:***

I cieplutkie pozdrowienia dla wszystkich zaglądających,
mimo że tak mnie tu mało ostatnio:*

I to już naprawdę koniec… na dziś;)

11 komentarzy:

  1. Aniu jak zawsze same cudownosci pokazujesz. no te sercowe albumiki przeslodkie.

    dzieki za zyczonka :)

    a wygralas slicznosci. super kolorki.

    pozdrawiam serdecznie i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat takie malutkie zbindowane kieszonkowce mi się marzą. Może w końcu uzbieram na bindownicę:) Twoje są śliczniutkie! Jeszcze raz buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anulka piękności pokazujesz,
    możesz zechcesz się podzielić kursem na ten harmonijkowy albumik,
    też bym chętnie zrobiła dla bliskich :)

    Prezent dostałaś śliczny.
    A twoje torebeczki były idealne na poprzednie wyzwanie, zapraszam Cię do wzięcia udziału w obecnym.

    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  4. Anula cudne te serduszkofffce:-)))
    I cieszę się, że cukiereczki me sprawiły Ci troszkę radości:-) Buziak!!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak tak pokaż jakiś tutorialik, ja się jeszcze muszę uczyć...:-)
    i gratuluję torebeczek!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznotka z tego czerwonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotusiowe albumiki przeurocze a wygrana super:))
    Gratuluje wygranej w torebkowym wyzwaniu:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kochane maleństwa.Cieszę się,że znowu cos pokazujesz...bo zawsze są to jakieś śliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  9. zielony jest prze słodziutki i jeszcze te zdjęcia w środku.. super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulka, to może zamiast kursu pokażesz albumik w wersji rozłożonej-może zakumam :)

    całusy
    mz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)