święta vintage

Lubię, kiedy święta mają odrobinę vintage’owy charakter.
Dlatego… nieśmiało… zaczęłam tuszować, przecierać i tarmosić;)

Ramkę z odciśniętym stemplem (ArtIs, buziaki:) zaembossowałam pudrem
w kolorze ecru, a następnie wytuszowałam Distress Vintage Photo, który pięknie
podkreślił efekt wypukłości. Dodałam też falbankę z podartych paseczków kalki,
kilka postarzonych elementów ze scrapińca i ćwiek ze scrap.com.pl-u.

Kartka jest na podstawie mapki#3 z Romantycznego ILS-u.

d1

d3

d5 
Czekam na Wasze opinie i uwagi - taka forma to dla mnie nowość:)

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Kartka cudna! Bardzo klimatyczna i taka inna bo kolorów u Ciebie nie brakuje, a ta jest taka stonowana, ciepła i "spokojna" Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna kartka alez ty masz talent,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie cudnie wyszla:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny vintage'owy klimat. Się bardzo podoba mi.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwagi?
    Ja nie mam żadnych! Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Twoje prace są wyjątkowe. I te w nowym i te w starym stylu, świetnie radzisz sobie z każdym stylem.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja żadnych uwag nie zgłaszam ,może poza jedną,że teraz możesz już śmialej tarmosić,przecierać i tuszować bo karetczka jest cudna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylowa, przemyślana, dopracowana... piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekna dopracowana ze szczegółami karteczka:)dziekuję za odwiedziny u mnie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł i wykonanie świetne. Bardzo podoba mi się przestrzenność i warstwowość kartki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda jak w 3D ;-) I nadaje się do bajki o Królowej Śniegu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest, spokojnie możesz tarmosić dalej ;) A ramka ze stemplem wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anulka, bardzo ładny styl...faktycznie inaczej niż dotąd- coś nowego i bardzo ładnie wyszło...tak nostalgicznie, uroczo...ja na technikach się nie znam ale efekt super...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)