sentymenty

Bardzo lubię takie małe formy – albumiki 15x15 cm
z gładkimi sztywnymi kartami w środku.
W sam raz na małe zdjęcia, drobne zapiski, pierwsze słowa..

Wszystko, do czego z takim sentymentem wracamy po latach:)

1a

Mini-album jest prezentem dla nowonarodzonego Kubusia.
I choć Kubuś jest na razie małą kruszynką
chciałam, żeby albumik miał bardzo męski charakter:)

Dlatego wybrałam papiery MME Quite Contrary, które wyglądają
jak połączenie męskiej koszuli z pulowerem;)

4a

3

5

6

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i pozdrawiam serdecznie!

20 komentarzy:

  1. Aniu!
    Świetny album!
    Pięknie dobrane papiery i dodatki!
    Bardzo mi się podoba!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz tempo... Znowu przepiekny albumik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny, i wcale nie taki malutki ;) Swietne papiery i wszystkie dodatki, przeszycia... :) i Twoj podpis na koncu rowniez mi sie podoba :) Literki wycinane sa wykrojnikiem? Podpowiedzialabys mi jakim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, Asiu:) To wykrojnik TH Typeset - literki co prawda małe, ale do takiego formatu i na kartki pasują świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny,męski i dziecięcy zarazem,też uwielbiam takie małe albumiki,ale raczej oglądać niż robić..hehhe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko co robisz jest przepiekne wprawiasz mnie w kompleksy

    OdpowiedzUsuń
  7. No Anulka nie nadążam z Twoimi pracami...prześliczne...albumik męski cudo uwielbiam!a koszule wyprasowane bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A Ty mi tutaj szyfrem piszesz ;) ale już nalazałam, naprawdę świetny, chyba Mikołajowi pomysł podrzuce na Święta :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi, Asiu, a to Ci zagadkę zrobiłam:) A myślałam, że to jasne:)
    Tylko musisz wziąć pod uwagę, że małe literki są naprawdę małe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam TH ale jakoś tak nie skojarzyłam od razu o co chodzi ;)
    Moje albumiki są ok 10cm na 10 małe literki będą w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny album:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny męski albumik:) fajniutkie papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz tempo tworzenia... szybciej tworzysz, niż ja oglądam ;) A jest na co popatrzeć - tworzysz coraz lepiej, głowę masz pełną świetnych pomysłów - a ja zaglądam tu z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wszystko dobrane, rewelacyjnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne cudeńko :)) urocze dodatki :) fajna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)