przepiśnik z babeczką

Do tej pory korzystałam z przepisów zapisanych w kalendarzu,
ale rok się kończy… więc zamiast trzymać stary kalendarz będę miała
taki przepiśnik z babeczką - na dłużej!
Zakochałam się w cudownych retro papierkach October Afternoon;)

DSC_1666

DSC_1678

DSC_1680

Przepiśnik zgłaszam na 5. wyzwanie w ScrapCafe "B jak babeczka".
Dziękuję Ewa MZ za podpowiedź:) 

Powiem Wam jeszcze, że bardzo mnie cieszy
takie zainteresowanie moim niespodziankowym candy:)
Do wszystkich nowych osób staram się jak najszybciej zajrzeć,
fajnie, że mogę Was poznać:)
A kto jeszcze się nie zapisał, gorąco zapraszam
– klik na pasku bocznym:)

12 komentarzy:

  1. Anulko!
    Fantastyczny przepiśnik!
    Kolorowy i apetyczny!:-)
    Ja się jeszcze nie dorobiłam takiego cuda...
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wspaniały ten przepiśnik....też muszę sobie sprawić, bo "szewc bez butów chodzi" :P
    I te kolorki takie żywe, że aż się chce gotować, piec itp...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja przepiśnik mam.. i co? i wkładam do niego luźne karteczki, utłuszczone, upaprane jajkami, czy innymi "maziami".. co oznacza, że przepisy sprawdzone... :D
    Śliczny zeszycik Ci wyszedł! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny!

    Anulko, zgłoś tę pracę na wyzwanie
    http://scrapcafepl.blogspot.com/2011/10/151-wyzwanie-5.html
    może Ci się poszczęści?
    powodzenia
    mz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny :) Świetne kolory i urocza babeczka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pomponiki... bardzo ładny przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiśnik jest uroczy.. och.. jak mi się taki marzy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, podoba mi się bardzo :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten przepiśnik jest świetny :D
    muszę sobie jakiś taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)